برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اکستنشن توگو موی طبیعی مدل بلند و فرفری TOOGOO 1piece Curly Hair Extensions

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اکستنشن توگو موی طبیعی مدل بلند و فرفری TOOGOO 1piece Curly Hair Extensions کد 12360 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
3,778,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(6 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اکستنشن توگو موی طبیعی مدل بلند و فرفری TOOGOO 1piece Curly Hair Extensions از جنس موی طبیعی انسان است که به صورت کاملا طبیعی و دست نخورده عرضه شده است ،جهت ثابت ماندن و جلوگیری از به هم ریختگی موها تنها انتهای آنها به صورت کامل با استفاده از نخ بافته شده است .این اکستنشن به صورت یک تکه عرضه شده و بعد از تهیه باید آن را به دست یک آرایشگر بسپارید تا با استفاده از مهره و مواد مخصوص لا به لای موهای شما نصب نماید .

اکستنشن توگو مناسب افرادی است که یا به صورت طبیعی و یا به صورت مصنوعی موهایی فرفری دارند .طول موهای آن حدودا 66 سانتی متر در حالت فر است .رنگ موها مشکی است و میتوانید پس از نصب آن بر روی موها آن را کوتاه کرده و یا حالت دهید اما بهتر است جهت حفظ کیفیت از صاف کردن آن خودداری کنید .به منظور حفظ کیفیت موها بعد از استحمام کمی نرم کننده به ساقه موها بزنید و یا هنگام شستشو از شامپوی حاوی روغن استفاده کنید .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اکستنشن توگو موی طبیعی مدل بلند و فرفری TOOGOO 1piece Curly Hair Extensions دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی موی تکه ای ارشاکو اکستنشن توگو موی طبیعی مدل بلند و فرفری TOOGOO 1piece Curly Hair Extensions را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه گیس و مو مصنوعی زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
بلند
جنس
الیاف مصنوعی
نظرات
لطفا برای نوشتن
1401-03-22

اصلا خدمات این ارشاکو صفر، هیچ کدومم که عکس گذاشتن ندارن ، فقط پیامک میدی هزینه میشه برات ،

پاسخ فروشگاه:

درود
دوست گرامی کم لطفی میفرمایید ، موجودی سایت بروز هست ارشاکو 2 دسته محصول دارد دسته محصولاتی که در انبار موجود و دسته محصولات سفارشی .
مواردی که شما انتخاب میکنید پایین قیمت محصول دقت کنید ذکر شده "در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود" این دسته محصولات جزو موجودی ما نیست و سفارشی هستند که در صورت سفارش خریدار ارشاکو از خارج از کشور برای سفارش دهنده خریداری و بین 2 تا 3 ماه تحویل میدهد. 
موفق باشید

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم