برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

مسواک برقی کودکانه اورال بی پکیج استارتر طرح فروزن Oral B Starter Pack Frozen Toothbrush Kids‏

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید مسواک برقی کودکانه اورال بی پکیج استارتر طرح فروزن Oral B Starter Pack Frozen Toothbrush Kids‏ کد 20137 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,672,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

مسواک برقی کودکانه اورال بی پکیج استارتر طرح فروزن Oral B Starter Pack Frozen Toothbrush For Kids‏ مناسب برای شروع مسواک زدن کودکان است که دارای اندازه کوچک و حرکت نوسانی و نبضی می باشد و با طرح کارتونی جذابی که دارد کودکان را تشویق به استفاده از آن می کند.

با باطری قابل شارژ کار می کند که با هر بار شارژ کامل برابر 8 روز باطری دوام می آورد.

مسواک برقی کودکانه اورال بی پکیج استارتر طرح فروزن دارای سری قابل تعویض است که با حرکت 2D  نوسانی- نبضی کار می کند و از آنجایی که سری مخصوص کودکان و متناسب با اندازه دهان آنها است به راحتی کار بهداشت دهان و دندان را به تنهایی انجامی می دهند.

برای تشویق هر چه بیشتر کودکان به مسواک زدن  مسواک فروزن قابلیت استفاده از اپلیکیشن را دارد و بصورت تایمری به کودکان در مسواک زدن کمک می کند.

مسواک اورال بی Oral B Starter Pack Frozen دارای 2 سری قابل تعویض است که با اتمام تاریخ انقضا یکی از سری ها از نمونه ی جایگزین استفاده نماید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره مسواک برقی کودکانه اورال بی پکیج استارتر طرح فروزن دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی مسواک برقی ارشاکو مسواک برقی کودکانه اورال بی پکیج استارتر طرح فروزن Oral B Starter Pack Frozen Toothbrush For Kids‏ را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید مسواک برقی کودک اصل با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
قابلیت تعویض سری
دارد
سری ها
کودکانه
نوع حرکت
حرکت 2D نوسانی-نبضی
تایمر
دارد
منبع تغذیه
باتری
مدت زمان شارژدهی باتری
8 روز
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
2,249,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید مسواک برقی کودکانه اورال بی طرح داستان اسباب بازی وودی و بازلایتر Oral-B Stages Power Kids Disney Toy Story Battery Toothbrush کد 20120 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم