برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

مسواک برقی اورال بی پرو 2 دیزاین ادیشن Oral-B Pro 2 2500 Design EDITION Electric Toothbrush

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید مسواک برقی اورال بی پرو 2 دیزاین ادیشن Oral-B Pro 2 2500 Design EDITION Electric Toothbrush کد 20195 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • صورتی
  • سفید
نام تجاری:
4,753,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

مسواک برقی اورال بی پرو 2 دیزاین ادیشن Oral-B Pro 2 2500 Design EDITION Electric Toothbrush دارای حرکت سه بعدی نوسانی، چرخشی و نبضی دارد و قدرت تمیز کنندگی 3D برای از بین بردن 100 درصد پلاک دندان ها و از بین برنده لکه های سطحی دندان ها کاربرد دارد و دارای حالت روزانه می باشد که دارای سری سفیدکننده قابل تعویض دارد و بهتر از 3-4 ماه سری مسواک را عوض کنید (سازگار با تمامی سری یدک های اورال بی). از دیگر ویژگی های مسواک Pro 2 2500 pink سنسور فشار برای جلوگیری از فشار به دندان ها و لثه ها دارای تایمر هشدار دهنده دو دقیقه ای می باشد.
منبع تغذیه مسواک اورال بی صورتی Pro 2 2500 pink باتری قابل شارژ است و با شارژ کامل 8 ساعت حدود 50 دقیقه استفاده را ارائه می دهد این مسواک دارای نشان دهنده میزان باقیمانده شارژ باتری است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد مسواک اورال بی دیزاین ادیشن Pro 2 2500 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی مسواک برقی ارشاکو مسواک برقی اورال بی پرو 2 دیزاین ادیشن Oral-B Pro 2 2500 Design EDITION Electric Toothbrush را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید مسواک برقی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
مسواک برقی
قابلیت تعویض سری
دارد
سری ها
سفید کننده
نوع حرکت
حرکت سه بعدی نوسانی، چرخشی و نبضی
تایمر
دارد
توضیحات تایمر
2 دقیقه ای
منبع تغذیه
باتری
پایه شارژ
دارد
مدت زمان شارژدهی باتری
50 دقیقه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم