برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

یدک یونیت مسواک برقی اورال بی Oral-B PRO 500 Replacement Electric Toothbrush

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید یدک یونیت مسواک برقی اورال بی Oral-B PRO 500 Replacement Electric Toothbrush کد 20182 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,459,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

یدک یونیت مسواک برقی اورال بی Oral-B PRO 500 Replacement Electric Toothbrush بدنه مسواک اورال بی پرو  500 است که از مسواک های محبوب در بین مسواک های اورال بی است و به رنگ آبی کم رنگ و به رنگ مسواک برقی اورال بی کراس اکشن Oral-B PRO 500 Cross Action است.شما در صورتیکه سری های مسواک کراس اکشن PRO 500 را داشته باشید می توانید با خرید این یدک یونیت سری را به آن متصل کنید و صاحب یک مسواک برقی قوی و قدرتمند از اورال بی با موتور براون شوید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد یونیت یدک مسواک اورال بی PRO 500 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی مسواک برقی ارشاکو یدک یونیت مسواک برقی اورال بی Oral-B PRO 500 Replacement Electric Toothbrush را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید مسواک برقی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
یونیت یدکی مسواک برقی
قابلیت تعویض سری
دارد
سری ها
PRO 500
منبع تغذیه
باتری
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم