برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

مسواک برقی اورال بی جینیوس رز Oral-B GENIUS X 20000 ROSE

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید مسواک برقی اورال بی جینیوس رز Oral-B GENIUS X 20000 ROSE کد 20181 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
17,162,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

مسواک برقی اورال بی جینیوس رز Oral-B GENIUS X 20000 ROSE Electric Toothbrush دارای هوش مصنوعی است که از طریق بلوتوث به اپلیکیشن مخصوص گوشی وصل می شود و وقتی که مسواک می زنید نحوه مسواک زدن را بررسی کرده و برای پاکسازی تمام قسمت های دندان را راهنمایی می کند و باعث از بین برنده عوامل میکروبی می شود. مسواک برقی اورال بی جینیوس رز قابلیت تعویض سری دارد که به وسیله باطری قابل شارژ کار می کند و مدت زمان شارژ دهی دو هفته می باشد و تایمر دار و ساخت آلمان است .مسواک جینیوس رز گلد دارای 4 سری حساس و دارای حرکت چرخشی، لرزشی- نبضی با تکنولوژی 3D است و 6 حالت تنظیم مختلف مانند حالت تمیز کردن زبان، دندان های حساس، لثه های حساس و …دارد و با زاویه 16 درجه موهای سری برای تمیزی هر دندان به شما کمک می کند و تمام سطوح دندان را تمیز می کند. از ویژگی های قابل ذکر Oral-B GENIUS X 20000 سنسور قابل مشاهده فشار است که در صورت فشار آوردن بیش از حد به دندان به شما هشدار می دهد. این مسواک قابلیت شارژر با USB را دارد.

اقلام همراه

  • باتری لیتیوم یونی قابل شارژ
  • کیف هوشمند جهت حمل در مسافرت با قابلیت شارژ مسواک و گوشی
  • 3 عدد سری یدک مدل SENSI ULTRATHIN
  • نگهدارنده بدنه
  • فیش برق
  • دارای usb
  • قابلیت‌های ابزار
  •  استند شارژ

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد مسواک اورال بی GENIUS X 20000 rose gold دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی مسواک برقی ارشاکو مسواک برقی اورال بی جینیوس رز Oral-B GENIUS X 20000 ROSE Electric Toothbrush را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید مسواک برقی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
مسواک برقی
قابلیت تعویض سری
دارد
سری ها
سری سفید کنده،سری برای دندان های حساس
نوع حرکت
چرخشی، لرزشی- نبضی با تکنولوژی 3D
تایمر
دارد
منبع تغذیه
باتری
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم