برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

مسواک برقی اورال بی Oral-B 4000N SMART 4 Electric Toothbrush

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید مسواک برقی اورال بی Oral-B 4000N SMART 4 Electric Toothbrush کد 20115 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
6,199,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

مسواک برقی اورال بی Oral-B 4000N SMART 4 Electric Toothbrush از بین برنده پلاک دندان ها تا صد درصد است و شما را از جرمگیری و دندانپزشکی بی نیاز می کند و دارای قدرت تمیز کنندگی 3D است به گونه ای که تمامی سطوح دندان را تمیز میکند.

قابلیت تعویض سری از خصوصیات قابل ذکر در مدل Oral-B 4000N SMART 4 است که قدرت تمیز کنندگی 3D دارد با حرکت نوسانی، چرخشی و نبضی به خوبی دندان ها را تمیز می کند و قابلیت تمیز کنندگی فواصل میان دندان ها را دارد 

سری تمیزکننده (کراس اکشن) باعث سفید کنندگی دندان ها و از بین برنده لکه های سطحی دندان ها می شود و از طرفی از لثه های دندان محافظت می کند و باعث سلامت آنها می شود.

از ویژگی های که در مسواک های جدید اورال بی تعبیه شده است قابلیت اتصال به اپلیکیشن موبایل است که به شما در مسواک زدن اصولی کمک می کند و دارای زمانبندی مسواک برای جلوگیری از مسواک زدن بیش از حد می باشد و همچنین دارای تایمر هشدار دهنده 2 دقیقه ای می باشد که هر ربع دهان را به مدت دو دقیقه مسواک بزنید.

برای جلوگیری از فشار بیش از حد به دندان ها چراغ نصب شده روی بدنه مسواک روشن می شود تا به شما هشدار دهد که به دندان ها بیش از حد فشار نیاورید

باطری مسواک اورال بی 4000N بعد از شارژ کامل 10 روز شارژ دهی انجام می دهد و نشان دهنده میزان باقیمانده شارژ باتری دارد.

Oral-B 4000N SMART 4 Electric Toothbrush سازگار با تمامی سری یدک های اورال بی مانند مدل floss action، 3D White،Sensitive clean ،Trizone می باشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره مسواک برقی اورال بی 4000N دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه انلاین مسواک برقی ارشاکو مسواک برقی اورال بی Oral-B 4000N SMART 4 Electric Toothbrush را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید مسواک برقی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
مسواک برقی
قابلیت تعویض سری
دارد
نوع حرکت
نوسانی، چرخشی، نبضی
تایمر
دارد
توضیحات تایمر
2 دقیقه ای
منبع تغذیه
باتری
مدت زمان شارژدهی باتری
10 روز
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم