برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

روغن آرگان آرمان پیور موروکو Argan Oil Arman Pure Morocco

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید روغن آرگان آرمان پیور موروکو Argan Oil Arman Pure Morocco کد 14777 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • روغن آرگان آرمان پور موروکو Argan Oil Arman Pure Morocco 30 میل
نام تجاری:
171,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

روغن آرگان آرمان پیور موروکو Argan Oil Arman Pure Morocco، همانطور که از نامش پیداست از آرگان که یک نوع میوه مراکشی است تهیه و تولید می شود. از خواص روغن آرگان که دارای امگا 6 و 9 است می توان ضد پیری، ضد التهابی و همچنین نرم کنندگی، مرطوب کنندگی، احیا پوست و مو و از آن برای رفع موخوره و وز مو بیان کرد.
روغن آرگان آرمان یک روغن صد در صد خالص و بدون مواد نگهدارنده، خوشبو کننده و نرم کننده است که از روش پرس سرد از میوه آرگان تهیه می گردد و دارای گواهینامه های بین المللی تولید روغن آرگان می باشد.
برخی بر این باورند که یک راه تشخیص برای روغن آرگان خالص وجود دارد و آن هم دارای قابلیت کشسانی و جذب خیلی سریع است در حالی که آرگان هم مانند آجیل های دیگر یک دانه‌ ی روغنی است، و روغن‌ هایی که بعد از استفاده خیلی سریع ناپدید می شوند به خاطر استفاده زیاد مواد شیمیایی مانند سیکلوپنتاسیلوکسان در آن‌ ها استفاده شده و مقدار کمی آرگان در آن ها است که به سرعت تبخیر می شوند، و برای ارزان کردن قیمت محصول به آن اضافه می کنند. همچنین نرم کنندگی آن بدلیل اضافه کردن مواد شیمیایی است و باعث ضرر رساندن به پوست و موی شما میشود.این محصول در 2 بسته بندی عرضه می شود.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری روغن آرگان را مشاهده می کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره روغن آرگان Arman Pure Morocco دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی روغن ارگان ارشاکو روغن آرگان آرمان پیور موروکو Argan Oil Arman Pure Morocco را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید روغن آرگان اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
روغن آرگان
کاربرد
کل بدن
حجم
30
ویتامین
دارد
نوع ویتامین
A
عصاره
دارد
نوع عصاره
آرگان
کشور سازنده
اسپانیا
سایر توضیحات
مورد استفاده کل بدن. خواص: نرم کننده، مرطوب کننده، ضد حساسیت، ضد التهاب، درخشان کننده، ضد خارش. مناسب انواع پوست
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
1,217,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید روغن آرگان مراکشی ارگانیک بیوتی اورا برای پوست و مو و ناخن Beauty Aura Hair & Skin & Nail Organic Moroccan Argan Oil کد 12581 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم