برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دستگاه وکیوم حرفه ای پاکسازی پوست آلدم ALDOM Facial Skin Treatment Pore Vacuum

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دستگاه وکیوم حرفه ای پاکسازی پوست آلدم ALDOM Facial Skin Treatment Pore Vacuum کد 13085 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,888,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دستگاه وکیوم حرفه ای پاکسازی پوست آلدم ALDOM Facial Skin Treatment Pore Vacuum یک محصول ایده آل جهت پاکسازی پوست و رفع جوش های سیاه و سفید صورت است که با قدرت مکش خود می تواند منافذ پوست را به طور عمقی پاکسازی نموده و پوستی زیبا و صاف را به شما هدیه دهد. دستگاه وکیوم آلدم ساخت کشور امریکا بوده و دارای تائیدیه FDA می باشد . این دستگاه آلدم دارای 4 سری مختلف می باشد که دو سری آن به شکل دایره با سایز بزرگ و کوچک می باشد ، یک سری آن بیضی شکل بوده و برای گوشه های بینی کابرد دارد و یک سری میکرودرم نیز در این پکیج قرار داده شده است که می تواند برای کل نواحی صورت مورد استفاده قرار گیرد. 
با استفاده از دستگاه وکیوم آلدم به طور قطعی و به سرعت از شر جوش های سیاه روی بینی و صورت خلاص خواهید شد و پوستی صاف و درخشان را تجربه خواهید نمود . میزان مکش این دستگاه کاملا مهندسی شده طراحی گردیده و هیچ گونه آسیبی به پوست وارد نخواهد کرد.
برای استفاده از دستگاه کافی است صورت خود را کاملا شسته و مطمئن شودید که هیچ گونه کرم و یا لوازم آرایشی بر روی پوست وجود نداشته باشد . پس از ان به مدت 5 دقیقه صورت را توسط یک حوله ی گرم و یا دستگاه بخور گرم کنید تا منافذ پوست باز شوند . البته می تواند پس از حمام نیز از این دستگاه استفاده نمود . پس از آن دستگاه را روشن نموده و به تناوب به  شکل رفت و برگشتی بر روی پوست بکشید. دقت کنید که بیش از 2 ثانیه دستگاه را در یک نقطه نگه ندارید و برای هر قسمت از پوست نیز بیش از 5 دقیقه از دستگاه استفاده نکنید. پس از استفاده از دستگاه پاکسازی پوست آلدم از مشاهده ی نتیجه ی آن حیرت زده خواهید شد . نتیجه ی این دستگاه به هیچ عنوان قابل مقایسه با ماسک ها و محصولات مشابه رفع جوش و پاکسازی صورت نیست. دستگاه وکیوم آلدم قادر است به صورت عمقی جوش ها و منافذ پوست را پاکسازی نماید . 
دستگاه وکیوم حرفه ای پاکسازی پوست آلدم دارای یک نمایشگر است که میزان مکش و میزان باتری را نمایش می دهد . همچنین به همراه آن یک کابل شارژ USB نیز ارائه گردیده که به راحتی می تواند جهت شارژ دستگاه مورد استفاده قرار گیرد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دستگاه وکیوم حرفه ای پاکسازی پوست آلدم ALDOM Facial Skin Treatment Pore Vacuum  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دستگاه وکیوم حرفه ای پاکسازی پوست آلدم ALDOM Facial Skin Treatment Pore Vacuum را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تجهیزات زیبایی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مقاومت در برابر آب
ندارد
قابلیت شستشو
دارد
سر قابل شستشو
دارد
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ(بی سیم)
قابلیت تنظیم سرعت
دارد
تعداد سری
4 عدد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم