برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

اسپری پرپشت کننده مو اینفینیتی Infinity Hair Fiber Spray Pump

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اسپری پرپشت کننده مو اینفینیتی Infinity Hair Fiber Spray Pump کد 9392 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,584,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اسپری پرپشت کننده مو اینفینیتی Infinity Hair Fiber Spray Pump برای اسپری کردن پودر های پرپشت کننده بر روی موها می باشد و برای انواع بطری های 14 ، 28 و  60 گرم کاربرد  دارد. با استفاده از این دستگاه پمپاژ به راحتی می توانید موهای خود را اسپری کنید . پودر پرپشت کننده مو انتخابی ایده آل برای موهای کم پشت است. موهای تنک و نازک که زیبایی آن ها کم شده است را می توانید با استفاده از پودر و اسپری پرپشت کننده مو زیبا تر نمایید . در پرپشت کننده به تارهای مو می چسبد و باعث ضخیم  و پر شدن موها می شود. این پودر با عرق و باد از بین نمی رود و در عوش می توانید با شامپو به راحتی شسته و پاک کنید.  برای تمام انواع مو مناسب است. پودر پرشت کننده مو کاملا طبیعی تولید شده و برای پوست مناسب است و هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی کند.

در ویدیو زیر آنباکسینگ پمپ اسپری پرپشت کننده مو اینفینیتی را مشاهده می کنید :

در ویدیو زیر معرفی اسپری پرپشت کننده مو اینفینیتی را مشاهده می کنید :

در ویدیو زیر معرفی پمپ اسپری پرپشت کننده مو اینفینیتی را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اسپری پرپشت کننده مو اینفینیتی Infinity Hair Fiber Spray Pump دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو اسپری پرپشت کننده مو اینفینیتی Infinity Hair Fiber Spray Pump   را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پر پشت کننده مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم