برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر موی سر هیر شاتس Hair Shots Citrus Sugar Perfume Quality Heat Activated

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر موی سر هیر شاتس Hair Shots Citrus Sugar Perfume Quality Heat Activated کد 7883 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,404,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر موی سر هیر شاتس  Hair Shots Citrus Sugar Perfume Quality Heat Activated با بوی خوش مرکبات برای تمامی موها مناسب می باشد . شما پس از حمام و شستن موهایتان با شامپو خشک کردن می توانید عطر موی سر را اسپری کنید و از بوی خوش موهای خود لذت ببرید. عطر مو برای از بین بردن بوی مو های اتو کشیده و یا از بین بردن شپش در کودکان و حتی در کلاه گیس نیز می توان مورد استفاده قرار داد. عطر موی Hair Shots بسیار ایده آل و با کیفیت می باشد که در حجم 4 اونسی  و یا معادل 118 میلی لیتری ارائه می شود.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر موی سر هیر شاتس Hair Shots Citrus Sugar Perfume Quality Heat Activated دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  عطر موی سر هیر شاتس Hair Shots Citrus Sugar Perfume Quality Heat Activated  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر موی سر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم