برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

متر لیزری مایلسی مدل Mileseey D110-20m Laser Distance Meter D110-20m

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید متر لیزری مایلسی مدل Mileseey D110-20m Laser Distance Meter D110-20m کد 14105 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

متر لیزری مایلسی مدل Mileseey D110-20m Laser Distance Meter D110-20m یک ابزار کارآمد و در عین حال سبک و کم جاست تا شما به راحتی بتوانید با استفاده از آن فاصله های مورد نظر را اندازه بگیرید .
مترهای قدیمی و سنتی علاوه بر اینکه دقت اندازه گیری را کم میکنند، برای فاصله های زیاد و طولانی کاربرد خوبی ندارند .این روش ها در حال حاضر برای برخی فضاها غیر قابل استفاده هستند .اما با استفاده از مترهای لیزری شما بیشترین دقت را به کار خواهید برد و میتوانید در کمترین زمان کار اندازه گیری را انجام دهید .
متر مایلسی تنها دارای قابلیت اندازه گیری نیست بلکه قادر به فاصله یابی به صورت پیوسته نیز هست .متر لیزری مایلسی مناسب افرادی است که قصد اندازه گیری فاصله تا 20 متر را دارند و نیازی به توابع و حالت های خاص ندارند .متر لیزری علاوه بر ویژگی های ذکر شده ،دارای یک پوشش پلاستیکی نرم است تا در برابر ضربه از آن محافظت کند .

در ویدیو زیر نمایش ظاهری متر لیزری مایلسی D110-20m را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد x دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه ارشاکو متر لیزری مایلسی مدل Mileseey D110-20m Laser Distance Meter D110-20m را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید متر و فاصله یاب لیزری با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
10x3.8x2.5 سانتی متر
وزن
200 گرم
نوع لیزر
class 2
برد
20 متر
دقت
3 میلی متر
صفحه نمایش
دو خطی
قابلیت اندازه گیری
فاصله
واحدهای اندازه گیری
متر
قابلیت خاموش شدن خودکار
دارد
باتری
دارد
نوع باتری
نیم قلمی
توضیحات باتری
2 عدد باتری پرقدرت نیم قلمی (AAA)
سایر توضیحات
به همراه کاور محافظ پلاستیکی و دو عدد باتری نیم قلمی - کارکرد آسان - اندازه گیری ساده و پیوسته فاصله
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم