برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

مبدل برق خودرو اتوکر مدل Autocare DY-75 Power Supply DY-75

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید مبدل برق خودرو اتوکر مدل Autocare DY-75 Power Supply DY-75 کد 14097 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

مبدل برق خودرو اتوکر مدل Autocare DY-75 Power Supply DY-75 یک مبدل کاربردی و مفید برای خودرو شما میباشد که برق 12 ولت خودرو را به 220 ولت تبدیل میکند و در اختیار شما قرار میدهد. علاوه بر این به دلیل حجم کم ،فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد.
مبدل اتوکر برای تبدیل برق مورد نیاز شما به جایگاه فندک خودرو متصل شده و در نتیجه شما برای برق اتاق خودرو و سایر موارد مربوط به برق مشکلی نخواهید داشت .مبدل DY-75 دارای یک پورت USB نیز می باشد و شما میتوانید تبلت یا گوشی موبایلتان را نیز بوسیله آن شارژ نمایید.
Autocare DY-75 را میتوانید در مسافرت ها و سایر موارد مورد نیازتان به همراه داشته باشید .دقت داشته باشید که برای اتصال وسایل برقی به مبدل اتوکر به توان مصرفی آنها توجه داشته باشید ،این مبدل میتواند برق مورد نیاز وسایلی تا حداکثر توان 75 وات را تامین کند.
در ویدیو زیر نمایش ظاهری مبدل برق خودرو اتوکر DY-75 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد Autocare DY-75 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو مبدل برق خودرو اتوکر مدل Autocare DY-75 Power Supply DY-75 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید مبدل برق با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
وزن
140 گرم
پورت USB
دارد
تعداد پورت
1
ولتاژ خروجی
220 ولت
ولتاژ ورودی
12 ولت
دارای مبدل
اروپا ،انگلستان ،آمریکا و ژاپن ،استرالیا و چین
مبدل ولتاژ
دارد
توان آداپتور
75 وات
سایر توضیحات
قابل اتصال به فندکی خودرو - تبدیل ولتاژ 12 به 220 ولت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم