برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

مایکروویو پاناسونیک Panasonic NN-GF574M Microwave Oven

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید مایکروویو پاناسونیک Panasonic NN-GF574M Microwave Oven کد 8918 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

مایکروویو پاناسونیک Panasonic NN-GF574M Microwave Oven با طراحی منحصربفرد بدون سینی گردانی که دارد امکان پخت ترکیبی همزمان فضای بیشتری برای پخت و پز فراهم می‌کند.
با طراحی مسطح و عریض از ظرف ها در هر شکل و اندازه ای استفاده کنید، که در مقایسه با مدل های گردان عادی ناحیه پختی در اختیار شما قرار می دهد که تا %31 بزرگتر است. از طریق ماکروویو غذاها سریع پخته می شود، در حالیکه گریل غذا را برشته و ترد می کند.
همه اینها همزمان انجام می شود و نتیجه آن پخت سریع تر است. فناوری معکوس کننده جدید گرمایش متوالی با خروجی کم را فعال کرده است. بستنی یخ زده سفت را نرم می کند و موادی مانند شکلات و پنیر را به آرامی ذوب می کند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره مایکروویو پاناسونیک Panasonic NN-GF574M دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه انلاین ارشاکو مایکروویو پاناسونیک Panasonic NN-GF574M Microwave Oven را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید مایکروویو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد بیرونی
422 x‏ 326 x‏ 529 میلی متر
ابعاد داخلی
338 x‏ 230 x‏ 354 میلی متر
گنجایش
27 لیتر
توان مایکروویو
1000وات
گریل
دارد
توان گریل
1000وات
پخت ترکیبی
دارد
یخ زدایی
دارد
توضیحات یخ زدایی
توربو اینورتر
قفل کودک
دارد
سایر ویژگی ها
صفحه مسطح بدون سینی، اندازه سینی گردان Flat با 31درصد فضای بیشتر، 22 دستورالعمل پخت اتوماتیک، دارای برنامه پخت و پز ترکیبی همزمان، دکمه تاچ
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم