برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

سوهان برقی ناخن استرانگ سوپر دنتال قلمی Strong 204 for Nail Superdental Micromotor

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سوهان برقی ناخن استرانگ سوپر دنتال قلمی Strong 204 for Nail Superdental Micromotor کد 19535 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,971,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سوهان برقی ناخن استرانگ سوپر دنتال قلمی Strong 204 for Nail Superdental Micromotor طراحی کوچک جمع و جور و حمل آسان دارد و دارای میکروموتور قوی 204 + 102 لیتری با 35000 دور در دقیقه سرعت است و مناسب برای سوهان کشی ناخن، نگین، زمرد، چوب، جواهرات و ... است؛ همچنین موتور برس کربن استاندارد با لرزش کم با قابلیت استفاده با پدال و به صورت دستی است (پدال پا برای کلید روشن/خاموش).سوهان برقی Strong 204 دارای سیستم کنترل سرعت، تعمیر و نگهداری آسان، چرخش با قابلیت کنترل حرکت، یک جفت جاروبک برای تعویض با قدرت 65 وات است و محصول کشور کره جنوبی است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سوهان برقی ناخن  Strong 204 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی سوهان ناخن ارشاکو سوهان برقی ناخن استرانگ سوپر دنتال قلمی Strong 204 for Nail Superdental Micromotor را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سوهان ناخن اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
سوهان برقی ناخن
نوع عملکرد
برقی
مناسب برای
ناخن های دست , ناخن های پا
منبع تغذیه
برق خانگی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم