برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ست مانیکور و پدیکور ناخن پرومکس Promax MP88 Manicure and Pedicure Set

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست مانیکور و پدیکور ناخن پرومکس Promax MP88 Manicure and Pedicure Set کد 12677 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست مانیکور و پدیکور ناخن پرومکس Promax MP88 Manicure and Pedicure Set برای مانیکور و پدیکور کردن ناخن های دست و پا است و با طراحی ارگونومیک و سبک وزن خود نظر طرفدارانش را به خود جلب کرده است.
ست مانیکور و پدیکور MP88 از نوع پدالی است که به توسط پدال جهت را تنظیم می کند و از سرعت و کلید چپ گرد و راست گرد برخوردار است.
promax MP88 دارای سرعت 35000 دور در دقیقه است که پیشنهاد می کنم برای سوراخ کردن ناخن از سرعت آهسته و برای فرم دادن و یکدست کردن ناخن از سرعت معمولی و برای تمیز کردن و براق کردن ناخن از سرعت سریع استفاده کنید.
مانیکور و پدیکور Promax MP88 به صورت با سیم قابل استفاده است و باید آداپتور موتور به برق خانگی وصل شود تا همیشه و با خیالی راحت به کار خود بدون وقفه ادامه دهید.
ست مانیکور و پدیکور مدل MP88 از برند کره‌ ای و خوش‌ نام پرومکس عملکردی کاملا حرفه‌ای دارد. با استفاده از این دستگاه می توانید گوشت و پوست های اضافی کنار ناخن ها را بردارید و دور ناخن را فرم دهید.
دیگر یک آرایشگاه کامل در منزل تان دارید! در بخش مانیکور و پدیکور در فروشگاه ارشاکو بهترین محصولات در این حوزه را گردآوری کرده ایم. ست کامل مانیکور و پدیکور Promax MP88 که در عکس می بینید در کنار کامل و حرفه ای بودن طرز کار کاملا ساده ای نیز دارد و شما با هر سطحی از تخصص می توانید براحتی از این محصولات استفاده کنید. می توانید پس از مطالعه توضیحات محصول و ویژگی های آن، با محصول آشنا و با خریدی امن آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.
زیبایی دست ها را بیشتر ناخن های شما مشخص می کنند و بانوان بسیار علاقه مند به زیبایی خود هستند، با خرید این ست دیگر نگران ناخن های خود نباشید و به راحتی به ناخن های دست و پای خود شکل و فرم مورد علاقه خود را بدهید و همیشه بدرخشید. این ست بسیار تخصصی می باشد و تمامی ابزار های مورد نیاز را برای شما فراهم نموده تا به راحتی به ناخن های خود شکل بدهید.
شرکت های مختلفی در زمینه تولید مانیکور و پدیکور فعالیت می کنند. این شرکت ها تاکنون محصولات مختلفی را ساخته و روانه بازار کرده اند که این محصولات بسته به کیفیت ساخت و قیمت، تا حدودی در میان بانوان مورد استقبال قرار گرفته اند که پرومکس از مشهورترین برند های زمینه تولید مانیکور و پدیکور است.
عوامل گوناگونی در تعیین قیمت مانیکور و پدیکور موثر است. برخی از این عوامل عبارتند از تعداد وسایل ست مانیکور و پدیکور، نوع اجزا، شرکت سازنده و غیره می باشد، پیشنهاد می کنیم پیش از خرید هر محصولی، میزان بودجه خود را تعیین نمایید. توصیه اکید ما به شما در زمینه خرید مانیکور و پدیکور این است که حتما مانیکور و پدیکور مورد نظر خود را از مراکز معتبر (ershaco.com) خریداری کنید. چرا که استفاده از وسایل آرایشی غیر استاندارد، ممکن است برای بدن شما مضر باشد. 
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست مانیکور و پدیکور ناخن Promax MP88 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ست مانیکور و پدیکور ناخن پرومکس Promax MP88 Manicure and Pedicure Set را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ست مانیکور پدیکور اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
دستگاه مانیکور و پدیکور
نوع عملکرد
برقی
مناسب برای
ناخن های دست , ناخن های پا
منبع تغذیه
برق خانگی
سایر مشخصات
دارای پدال پایی
- دارای پایه نگهدارنده
- دارای سیم تلفنی با قابلیت کشسانی بالا
- قابلیت تنظیم سرعت موتور
- وزن دستگاه: 1198 گرم
- مناسب کاربری حرفه‌ای
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم