برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ست مانیکور و پدیکور ناخن پرومکس Promax MP53 Manicure and Pedicure Set

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست مانیکور و پدیکور ناخن پرومکس Promax MP53 Manicure and Pedicure Set کد 12676 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست مانیکور و پدیکور ناخن پرومکس Promax MP53 Manicure and Pedicure Set یکی از محصولات برند پرومکس است که برای مانیکور و پدیکور کردن ناخن های دست و پای شما طراحی شده است.
شاید لاک زدن در همه بخش های آرایشی به نظر کار بسیار ساده و پیش پا افتاده ای بیاید اما جدی گرفتن همین بخش ساده می تواند تیپ و ظاهر شما را به کل تغییر دهد و از این حیث می تواند اهمیت زیادی در زیبایی و تکمیل آرایش را داشته باشد. البته عده ای اعتقاد دارند ناخن ها و لاک زدن از ارکان اصلی آرایش است و به نوعی بسیار جلب توجه می کند و می تواند در نوع خود بسیار مهم باشد.
دستان شما اولین عضوتان است که سن شما را نشان می دهد پس به آرایش دستان خود اهمیت بدهید چرا که زیبایی و سلامت ناخن های شما حاکی از بهداشت و رفاه شماست. وقتی شما به تغذیه خود توجه می کنید در واقع ناخن های سالم تری خواهید داشت. از وسایل مهم در طراحی و زیباسازی ناخن، می توان به مانیکور و پدیکور اشاره کرد.
ست مانیکور و پدیکور MP53 دارای پدالی جهت تنظیم سرعت و کلید چپ گرد و راست گرد است. MP53 دارای سرعت 30000 دور در دقیقه است. برای سوراخ کردن ناخن از سرعت آهسته و برای فرم دادن و یکدست کردن ناخن از سرعت معمولی و برای تمیز کردن و براق کردن ناخن از سرعت سریع استفاده کنید. ست مانیکور و پدیکور پرومکس MP53 به صورت با سیم قابل استفاده است و باید آداپتور موتور به برق خانگی وصل شود.
مانیکور مجموعه اعمالی است که در زمینه‌ی سلامت ناخن‌های دست و انگشتان آن صورت می گیرد و شما می‌توانید آن را در آرایشگاه و یا در خانه انجام دهید. عمل مانیکور شامل درست کردن و حالت دادن به ناخن‌های دست و ماساژ دادن آن‌ها می‌ شود. برای مانیکور کردن از روغن، وکس پارافین (شمع تراپی) و لوسیون برای تمیز کردن پوست از سلول‌های مرده، تمیز کردن کوتیکول ‌ها و نرم کردن انگشتان استفاده می ‌شود.
پدیکور هم مجموعه اعمالی است که در راستای زیبایی پاها (شامل انگشتان پا و کل پا می‌باشد) انجام می شود. پدیکور را مانند مانیکور می تواند هم در آرایشگاه و هم در خانه انجام شود. برای پدیکور کردن نیز راه های گوناگونی وجود دارد. این راه‌های برای مراقبت، تمیز کردن و تغییر دادن سایز ناخن‌های پا نیز هستند. پدیکور از ناخن رشد نکرده و ناخن شکننده محافظت می کند و از رشد کردن و زیاد شدن آلودگی در ناخن‌ها پیشگیری می‌کند. ضدعفونی بودن وسایل در انجام پدیکور اهمیت زیادی دارد.
شما می توانید ست مانیکور و پدیکور را از سایت ershaco.com خریداری نمایید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست مانیکور و پدیکور ناخن Promax MP53 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو  ست مانیکور و پدیکور ناخن پرومکس Promax MP53 Manicure and Pedicure Set را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ست مانیکور پدیکور اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
دستگاه مانیکور و پدیکور
نوع عملکرد
برقی
مناسب برای
ناخن های دست , ناخن های پا
منبع تغذیه
برق خانگی
سایر مشخصات
دارای پدال پایی
- دارای قابلیت تنظیم سرعت موتور
- وزن دستگاه: 1158 گرم
- مناسب کاربری حرفه‌ای
- دارای پایه نگهدارنده
- دارای سیم تلفنی با قابلیت کشسانی بالا
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-08-07

من این سوهان برقی رو مدتیه دارم واقعا از کیفیت و کارکردش راضیم میتونم بگم برای من که کار حرفه ای ناخن انجام میدم فوق العاده است.خوش دست و سبک و نسبت به کیفیتی که داره قیمت مناسبی هم داره ، یکی از قابلیت هایی که یک مزیت براش حساب میشه تعییر ولتاژ موتورچپ گرد و راست گرد هستش

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم