برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

واکی تاکی کودک آی بیبی 1315 دیجیتال ibaby 1315 Baby Monitor

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید واکی تاکی کودک آی بیبی 1315 دیجیتال ibaby 1315 Baby Monitor کد 6915 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

واکی تاکی کودک آی بیبی مدل 1315 دیجیتال ibaby 1315 Baby Monitor محصولی پرکاربرد و با کیفیت برای حفظ امنیت و رعایت ایمنی کودک شما طراحی و ساخته شده است . واکی تاکی آی بیبی فاقد صفحه نمایش است و قابلیت اتصال به محصولات اندروید و IOS  را دارد . واکی تاکی baby 1315 به نرم افزار iBaby View مجهز بوده و با قابلیت چرخش 360 درجه افقی و 70 درجه عمودی که دارد به راحتی محیط زیادی را تحت پوشش خود قرار می دهد . واکی تاکی baby 1315 بدون نیاز به IP استاتیک نیز کار کرده و شما با استفاده از آن می توانید کودک خود را همیشه تحت نظر داشته باشید . دوربین کنترل کودک آی بیبی بر خلاف دیگر دوربین های موجود در بازار می تواند حرکت نماید و این امکان را دارد تا با لمس گوشی هوشمند خود بتوانید کودک خود را حتی در حین حرکت نیز دنبال نمایید. دوربین آی بیبی قابلیت ضبط فیلم در شب را نیز دارد و می تواند این کار را بدون هیچگونه مزاحمتی برای کودک انجام دهد. از دیگر مزایای دوربین آی بیبی امکان برقراری ارتباط صوتی و قابلیت عکس برداری است و می توانیید با استفاده از این دوربین آب بیبی همواره کودک خود را در کنارتان داشته باشید. این دوربین می تواند همزمان برای 4 کاربر مورد استفاده قرار گیرد و همچنین با قابلیت بزرگنمایی و ثبت تصاویر می تواند تصاویر ثبت شده را به اشتراک بگذارد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره واکی تاکی کودک آی بیبی مدل 1315 دیجیتال ibaby 1315 Baby Monitor دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو واکی تاکی کودک آی بیبی مدل 1315 دیجیتال ibaby 1315 Baby Monitor را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین کنترل کودک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
صوتی
حالت شب
دارد
سایر توضیحات
قابلیت چرخش به کمک کنترل از راه دور- قابلیت پخش سریع- اخطار صوتی و حرکتی- ارتباط صوتی دو طرفه
- قابلیت ثبت لحظه ها و به اشتراک گذاری- قابلیت استفاده برای 4 کاربر- محدوده ارتباط وسیع- تصویر با کیفیت بالا و دارای قابلیت بزرگنمایی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم