برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

واکی تاکی کودک تامی تیپی دیجیتال Tommee Tippee 44100010 Baby Monitor

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید واکی تاکی کودک تامی تیپی دیجیتال Tommee Tippee 44100010 Baby Monitor کد 6630 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

واکی تاکی کودک تامی تیپی دیجیتال Tommee Tippee 44100010 Baby Monitor از وسایل پرکاربردی است که برای مراقبت از فرزندان مورد استفاده قرار می گیرد . برای زمانی که می خواهید از کودک خود مراقبت کنید به خصوص زمانی که اتاق کودک شما دور است می توانید از آن استفاده نمایید . این پیجر صوتی قابلیت ارتباط دو طرفه دارد به این معنی که علاوه بر انتقال صدا از اتاق کودک پدر و مادر نیز می توانند صدای خود را به اتاق کودک انتقال دهند . پیجر Tommee Tippee 4410001 تا فاصله ی 300 متری قابل استفاده است و با وسایل دیگر تداخل موجی ایجاد نمی کند . از دیگر امکانات این پیجر می توان به دماسنج و چراغ خواب کودک اشاره کرد به این منظور که شما می توانید از راه دور چراغ اتاق کودک خود را روشن و خاموش کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره واکی تاکی کودک تامی تیپی دیجیتال Tommee Tippee 44100010 Baby Monitor دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو واکی تاکی کودک تامی تیپی دیجیتال Tommee Tippee 44100010 Baby Monitor را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید واکی تاکی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
صوتی
محدوده قابل پشتیبانی در محیط بیرونی
300 متر
نشانگر هشدار اتمام باتری
دارد
سایر توضیحات
شامل : دماسنج و چراغ خواب، با امکان روشن کردن از راه دور - با صدای شفاف بدون دخالت امواج با سایر دستگاه ها - در قسمت کودک نیاز به 4 عدد باتری قلمی - در قسمت والدین قابل شارژ، قابل استفاده به وسیله 2 عدد باتری نیم‌قلم قابل شارژ دارای میکروفن
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم