برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پیجر صوتی کودک چیکو 2563 آدیو کلاسیک Chicco 2563 Classic Audio Baby Monitor

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پیجر صوتی کودک چیکو 2563 آدیو کلاسیک Chicco 2563 Classic Audio Baby Monitor کد 12021 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پیجر صوتی کودک چیکو 2563 آدیو کلاسیک Chicco 2563 Classic Audio Baby Monitor وسیله ای بسیار کارا و مطمئن جهت کنترل کودک می باشد. واکی تاکی چیکو دارای بردی برابر با 150 متر می باشد و علاوه بر اینکه صدای اتاق کودک را انتقال می دهد می تواند به صورت دوطرفه مل کرده و صدای مادر را نیز برای کودک پخش نماید. استفاده از انواع دستگاه های مانیتور اتاق کودک جهت آرامش و امنیت آنها در سالهای اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و تقریبا تمام برندهایی که در زمینه ی محصولات کودک فعالیت دارند این محصول پرکاربرد را به لیست تولیدات خود افزوده اند. پیجر صوتی چیکو 2563 نیز یکی از همین موارد می باشد که با طراحی و کاربری بسیار آسان قابلیت های اساسی فراوانی دارد. از جمله ی این امکانات می توان به قابلیت روشن و خاموش نمودن چراغ خواب ،فعال شدن گیرنده به محض گریه یا صدای نوزاد ، دماسنج و همچنین قابلیت به صدادر آوردن آرام در صورت عدم حرکت کودک در مدت زمان تعیین شده اشاره نمود. پیجر صوتی 2563 با استفاده از سنسوری که زیر تشک کودک نصب می شود می تواند درصورتی که کودک در بازه زمانی تعریف شده حرکت نداشته باشد آن را به والدین اطلاع دهد. این پیجر صوتی با 3 باتری نیم قلمی و دو عدد آداتور برای هر یک از دستگاه ها ارائه می شود. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پیجر صوتی کودک چیکو 2563 آدیو کلاسیک Chicco 2563 Classic Audio Baby Monitor دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو پیجر صوتی کودک چیکو 2563 آدیو کلاسیک Chicco 2563 Classic Audio Baby Monitor را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پیجر صوتی کودک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
صوتی
نشانگر اتصال
ندارد
حالت شب
ندارد
محدوده قابل پشتیبانی در محیط بیرونی
150 متر
کنترل صدا
دارد
نشانگر شارژ باتری
دارد
باند فرکانسی
40.665 تا 40.695 مگاهرتز
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم