برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

واکی تاکی کودک چیکو Chicco 2566 Baby Monitor

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید واکی تاکی کودک چیکو Chicco 2566 Baby Monitor کد 11263 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

واکی تاکی کودک چیکو Chicco 2566 Baby Monitor محصولی پرکاربرد و با کیفیت می باشد که برای حفظ امنیت و رعایت ایمنی کودک شما طراحی و ساخته شده است. بعضی مواقع است که شما مشغول کارید و بسیار سرتان شلوغ است ولی در عین حال دل نگران کورکتان هستید و دوست دارید مراقب او باشید اما انجام دادن این همه کار با هم غیر ممکن است و کلی شما را آشفته و نگران می کند و یا اینکه کودکتان خواب است و در همون لحظه ناچار به رفتن خانه همسایه خود می شوید و اگر کودکتان را بیدار کنید به کارهایتان نمی رسید و کودک شما هم بد خواب و آشفته می شود در صورت بروز این گونه مشکلات شما لازم نیست نگران باشید و مدام به این فکر کنید که به کارهای خود نمی رسید واکی تاکی کودک چیکو دستگاهی است که تا 150 متر برد دارد و می تواند کمک و همراه خوبی هم برای شما و هم کودکتان باشد. جالب است بدانید که واکی تاکی چیکو را می توانید حتی برای نوزاد تازه به دنیا آمده ی خود هم استفاده کنید چراکه هیچ ضرری به آن نمی رساند. واکی تاکی کودک چیکو دارای دوربین مادون قرمز قابل تنظیم رو به جلو و در جهت عقب با چشم انداز روز می باشد که این ویژگی واکی تاکی چیکو را کامل تر کرده است. 

از دیگر ویژگی های واکی تاکی چیکو می توان به قابلیت نور در شب و تنظیم روشنایی صفحه نمایش، کیفیت انتقال صدای عالی، بدون تداخل و ایجاد نویز، اندازه صفحه نمایش 2.4 اینچ اشاره نمود. پس شما می توانید به راحتی یک دستگاه بی تقص را داشته باشید و حتی در شب هم با کیفیت بسیار عالی کودک خود را زیر نظر داشته باشید و از داشت او در کمال آرامش لذت ببرید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره واکی تاکی کودک چیکو Chicco 2566 Baby Monitor دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو واکی تاکی کودک چیکو Chicco 2566 Baby Monitor را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید واکی تاکی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
صوتی تصویری
حالت شب
دارد
کنترل صدا
دارد
سایز صفحه نمایش
2.4 اینچ
سایر توضیحات
کیفیت انتقال صدای عالی، بدون تداخل و ایجاد نویز، دارای دوربین مادون قرمز قابل تنظیم رو به جلو و در جهت عقب با چشم انداز روز، مناسب از بدو تولد، برد 150 متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم