برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین ریش تراش براون 59 سی سی BRAUN 590cc Men's Electric Shaver

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین ریش تراش براون 59 سی سی BRAUN 590cc Men's Electric Shaver کد 5708 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
محصول آماده سفارش
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین ریش تراش براون 59 سی سی BRAUN 590cc Men's Electric Shaver دارای عملکردی سریع و ایمن برای اصلاح صورت آقایان طراحی شده است . ریش تراش 590 براون دارای طراحی شیک پوش و خوش دست برای اصلاحی کامل و بی نقص است . ریش تراش Braun 590cc مجهز به تیغه سه گانه منعطف می باشد که به راحتی برروی پوست شما حرکت کرده و موهای صورت شما را به طور کامل اصلاح می کند .
همچنین مجهز به یک خط زن دقیق می باشد که برای مرتب کردن ریش تعبیه شده است . ریش تراش 590 براون به مدت 1 ساعت به طور کامل شارژ می شود و شما می توانید به مدت 45 دقیقه بدون سیم از دستگاه استفاده کنید .
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ریش تراش 590 براون  Braun 590cc دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماشین ریش تراش براون 59 سی سی BRAUN 590cc Men's Electric Shaver را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ریش تراش اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل
خط زن
هست
ضد آب
هست
دارای قابلیت شستشو
هست
منبع تغذیه
برقی و باتری قابل شارژ
زمان استفاده پس از شارژ
45 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
1 ساعت
تعداد تیغه
2
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم