برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین ریش تراش شیور وال بامپ فری Wahl Bump-Free 7339-300

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین ریش تراش شیور وال بامپ فری Wahl Bump-Free 7339-300 کد 20928 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
12,034,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین ریش تراش شیور وال بامپ فری Wahl Bump-Free 7339-300 تیغه ی تیتانیوم ضد حساسیت دارد و قدرت و راحتی در استفاده از ماشین ریش تراش شیور وال بامپ فری بالا است.

ماشین ریش تراش شیور وال بامپ فری 7339-300  قابل شارژ مناسب سفر دارای تیغه های فویل تیتانیوم ضد حساسیت انعطاف پذیر، دستگیره لاستیکی بدون لغزش، قفل مسافرتی، و صاف کننده پاپ آپ است؛ بادوام دارای یک باتری NiCad است که با یک بار شارژ تا 60 دقیقه بدون مشکل کار می کند.

فناوری پیشرفته فویل – فویل‌های تیتانیوم ضدحساسیت امکان اصلاح نزدیک، صاف و بدون ضربه را فراهم می‌کنند که پوست شما را تحریک نمی‌کند. فویل های تیتانیوم ما امکان اصلاح راحت تری را می دهند و می توانند به کاهش درد ناشی از اصلاح کمک کنند

اصلاح کننده پاپ آپ - این ماشین اصلاح فویلی دارای یک اصلاح سریع و آسان است که برای جزییات موهای اطراف گردن، ریش عالی است.

در ویدیو زیر آنباکسینگ ماشین ریش تراش شیور وال بامپ فری Wahl Bump-Free 7339-300 را مشاهده می کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین ریش تراش وال 7339-300 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ریش تراش ارشاکو ماشین ریش تراش شیور وال بامپ فری Wahl Bump-Free 7339-300 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین ریش تراش اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
فویلی
جنس تیغه ها
تیتانیوم
خط زن
هست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
زمان استفاده پس از شارژ
60 دقیقه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم