برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح صورت (ریش تراش چرخشی) فیلیپس سری 9 PHILIPS SP9860 Series 9000 shaver

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح صورت (ریش تراش چرخشی) فیلیپس سری 9 PHILIPS SP9860 Series 9000 shaver کد 20516 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
22,609,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح صورت (ریش تراش  چرخشی) فیلیپس سری 9 PHILIPS shaver Series 9000 SP9860 یک اصلاح فوق‌العاده صاف و نزدیک به صفر را ایجاد می کند؛ حتی روی ریش‌های 7 روزه. مجهز به فناوری SkinIQ است.تیغه های بسیار قوی و خود تیز شونده برای اصلاح بی نقص نهایی دارد تیغه های NanoTech Dual Precision با حداکثر 150000 عمل برش در دقیقه، نتایج بسیار نزدیکی را در سطح پوست ارائه می دهند. تیغه های سخت شده با ذرات نانو می باشد و دارای 72 تیغه خود تیز شونده دارای لبه های تیز فوق العاده قوی است.
فیلیپس s9000 پرستیژ دارای یک سیستم تعلیق با دقت بالا می باشد که برای اطمینان از موقعیت تیغه برای بالاترین دقت اصلاح است و حداکثر چرخش برای بالاترین کارایی را دارد و مجهز به پیشرفته ترین موتور دیجیتال فیلیپس است که بدون توجه به خطوط صورت یا تراکم مو اصلاحی تمیز را تضمین می کند.

ریش تراش فیلیپس SP9860 دارای قطعه خط زن برای مرتب کردن خط ریش، سه مود مختلف برای سرعت اصلاح نسبت به نقاط مختلف صورت، سنسور هوشمند که 500 بار در ثانیه تراکم موها را دریافت می کند تا بر اساس آن قدرت اصلاح خود را تنظیم کند، روکش فوق العاده SkinGlide که بسیار روان روی پوست شما می لغزد.

سایر ویژگی ها:

  • دارای تیغه های دقیق دوگانه نانوتک
  • سرهای خم شونده 360-D+( تکنولوژی SkinIQ)
  • سیستم تعلیق با کنترل بالا
  • موتور دیجیتال تاپ اسپین
  • پوشش محافظ SkinGlide
  • تنظیمات شخصی
  • سنسور Power Adapt

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره فیلیپس SP9860  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ریش تراش ارشاکو ماشین اصلاح صورت (ریش تراش  چرخشی) فیلیپس  سری 9 PHILIPS SP9860 Series 9000 shaver   را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین ریش تراش اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
چرخشی
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
دارای تیغه های خود تیز شونده
هست
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
هست
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم