برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح صورت ( ریش تراش) فیلیپس سری Philips BT3206/14 3000

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح صورت ( ریش تراش) فیلیپس سری Philips BT3206/14 3000 کد 20227 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,982,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح صورت ( ریش تراش) فیلیپس سری Philips Beardtrimmer BT3206/14 3000 با سیستم نوآورانه Lift & Trim موهای کم ارتفاع بیشتری را بلند کرده و جذب می کند تا نتایجی کارآمد و یکنواخت تر اصلاح  کند. به این ترتیب شما به راحتی به ته ریش 3 روزه، ریش کوتاه یا ریش بلند مورد نظر خود خواهید رسید.حتی به راحتی ریش 3 روزه را اصلاح می کند در واقع سیستم Lift & Trim سی درصد سریعتر اصلاح می کند و دارای تنظیمات دقیق 1 میلی متر و تیغه های فولادی ضد زنگ است. شما می توانید با 10 ساعت شارژ 45 دقیقه استفاده بدون سیم از ریش تراش داشته باشید.تیغه های فولادی خود تیز شونده در ماشین اصلاح ریش فیلیپس 3000 مانند روز اول تیز و موثر می مانند تا هر از چندگاهی یک آرایش عالی و در عین حال محافظ ارائه دهند زیرا تیغه ها که برای جلوگیری از خراش و سوزش طراحی شده اند دارای نوک های گرد هستند تا تماس صاف تر با پوست داشته باشند.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ماشین اصلاح سر و صورت فیلیپس BT3206/14 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه انلاین ریش تراش ارشاکو ماشین اصلاح صورت ( ریش تراش) فیلیپس سری Philips BT3206/14 Beardtrimmer 3000 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین ریش تراش اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
برش مستقیم
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
زمان استفاده پس از شارژ
45 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
10 ساعت
دارای تیغه های خود تیز شونده
هست
اندازه اصلاح
۰٫۵ تا ۱۰ میلی متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم