برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ماشین ریش تراش رمینگتون ام بی 4550 Remington MB4550 Trimmer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین ریش تراش رمینگتون ام بی 4550 Remington MB4550 Trimmer کد 1788 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین ریش تراش رمینگتون Remington MB4550 Trimmer تیغه های خود تیز شونده  ازجنس تیتانیوم  دارد و دارای مکانیزم تنظیم بر اساس نرمی و زبری  مو و طراحی ارگونومیک میباشد.
ماشین اصلاح  MB4550 با برق خانگی و باتری قابل شارژ تغذیه می شود و با هر بار شارژ 40 دقیقه می توان از آن استفاده کرد و امکان شارژ با  USB   را نیز دارد , همچنین  دارای  سر قابل شستشو می باشد.
MB4550 دارای صفحه‌ی LCD و لمسی بسیار دقیق است که تنظیم طول شانه برای اندازه های مختلف مو و تنظیم سرعت از طریق آن صورت می‌گیرد.

این دستگاه موهایی به کوتاهی 0/4 میلی متر را نیز کوتاه می‌کند همچنین دارای صفحه‌ی LCD و لمسی بسیار دقیق است که تنظیم طول شانه برای اندازه های مختلف مو و تنظیم سرعت از طریق همین کنترل لمسی صورت می‌گیرد.

MB4550 دارای مکانیزم تنظیم بر اساس نرمی و زبری مو و همچنین دارای دکمه قفل کردن شرایط تنظیم شده دستگاه نیز است. 

ماشین اصلاح رمینگتون MB4550 دارای تیغه‌هایی از جنس تیتانیوم است که قابلیت تیز شدن به صورت خودکار را داشته و مناسب برای افرادی که ریش تراشی با برش مستقیم را می‌پسندند.
به دلیل همین امتیازات، این مدل را می‌توان جزو مدل‌های خوب و مشتری پسند موجود در بازار دانست.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین ریش تراش رمینگتون MB4550 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماشین اصلاح دقیق ته ریش رمینگتون Remington MB4550 Trimmer را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید ریش تراش  اورجینال باقیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
تیتانیوم
منبع تغذیه
برق وباتری قابل شارژ
زمان استفاده پس از شارژ
40دقیقه
سایر ویژگی ها
امکان شارژ با USB - دارای مکانیزم تنظیم براساس نرمی و زبری مو - چراغ شارژ
دارای تیغه های خود تیز شونده
هست
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم