برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

شیور بی سیم اندیس پروفویل لیتیوم پلاس Andis Profoil Lithium Plus Shaver 17200

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شیور بی سیم اندیس پروفویل لیتیوم پلاس Andis Profoil Lithium Plus Shaver 17200 کد 14313 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
5,292,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(14 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شیور اندیس بی سیم پروفیل لیتیوم پلاس Andis Profoil Lithium Plus Shaver 17200 یکی دیگر از بهترین مدل های خود را وارد عرصه بازار کرد و توجه بسیار چشم گیری در میام مردم و بالخصوص آرایشگرهای سرشناس جهان را به خود جلب کرد.
ماشین های اصلاح از گذشته تا به امروز بسیار کاربردی بوده اند چه آن زمان که به صورت دستی کار می کردند چه الان که همه چیز به صورت الکترنیکی شده است. البته ناگفته نماند امروزه در این بازار پر رنگ و لعاب تجهیزات اصلاح صورت آقایان انتخاب یک دستگاه خوب که نشود هزینه اضافه و به کار بیاید و بی استفاده نباشد کار راحتی نیست.
شیور اندیس Profoil Lithium Plus Shaver جزء ریش تراش های چرخشی می باشد که از دو تیغه گلد رنگ تشکیل شده است این ریش تراش ها بسیار مناسب برای کسانی می باشد که ریش هایشان به سرعت رشد می کند و یا در جهت های مختلفی روییده اند، این ریش تراش ها یک اصلاح نرم و صاف را به شما هدیه خواهند داد.
andis یکی از بهترین و با کیفیت ترین و همچنین استاندارد ترین برند های شیور می باشد همیشه بهترین برند و بهترین مدل را برای پوست خود انتخاب کنید چون به صورت مستقیم با پوست شما در تماس می باشد و اگر بد کار کند و یا غیر استاندارد باشد می تواند خطرات بدون جبرانی را برای شما بجای بگذارد .
دستگاه پروفیل دارای باتری لیتیوم می باشد که با یک بار شارژ کامل می توانیم آن را از جایگاه برداریم و بیش از 80 دقیقه جوابگوی نیاز شما می باشد و در صورت اتمام شارژ باتری می توانید به صورت متصل به برق توسط سیم شارژ ادامه کار خود را انجام دهید و از اصلاح بدون سر و صدا لذت ببرید.
یکی از بهترین مزایای دستگاه شیور andis بی سیم بودن دستگاه می باشد که بسیار کاربردی و در سهولت و راحتی اصلاح شما بسیار موثر است.
آقایونی که به ظاهر و پوست خود اهمیت می دهند و می خواهند دیگر خود دست به کار شده و صورت خود را اصلاح کنند پیشنهاد ما ارشاکو (ershaco.com) دستگاه شیور Andis Profoil Lithium Plus Shaver می باشد که البته بر کیفیت و اصل و استاندارد بودن محصول بسیار مقرون به صرفه نسبت به کارآیی محصول می باشد.
ابعاد محصول 3*5*8 اینچ و دارای باتری لیتیوم و بدنه فلزی می باشد و در رنگ سفید و مشکی است و جنس بدنه پلیمر است که بسیار شیک و لاکچری و خوش دست می باشد و همچنین می تواند هدیه ای مناسب برای همسر خود روز مرد و ... باشد. لبخند شما نشانه رضایت ماست.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی ریش تراش بی سیم اندیس پروفویل لیتیوم پلاس 17200 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ershaco.com از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شیور اندیس Profoil Lithium Plus Shaver 17200 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو شیور اندیس بی سیم پروفیل لیتیوم پلاس Andis Profoil Lithium Plus Shaver 17200 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اصل و اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
برس مستقیم
جنس تیغه ها
تیتانیوم پیشرفته
خط زن
نیست
ضد آب
نیست
دارای قابلیت شستشو
نیست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
دارای استند شارژ
هست
امکان شارژ شدن سریع
دارد
زمان استفاده پس از شارژ
80 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
120 دقیقه
دارای تیغه های خود تیز شونده
هست
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
نیست
تکنولوژی اصلاح
برش چرخشی
سایر ویژگی ها
مدت شارژ سریع : 5 دقیقه
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-03-03

درود مدل های شیوری مثل همین مدل یا فینال وال هم برای سر مناسب هستند مدل های صفر زن مثل بالدینگ وال هم برای سر مناسب هستند. موفق باشید

1399-02-31

درود ببخشید من درخریداین مدل ووال موندم نمیدونم کدوم راانتخاب کنم واسه شیوکردن سر

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم