برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح حجم زن اندیس Andis 01705 Limited Edition Master Black Label Adjustable Blade Clipp

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح حجم زن اندیس Andis 01705 Limited Edition Master Black Label Adjustable Blade Clipp کد 9875 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
32,065,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح اندیس مدل Andis Limited Edition Master Black Label Adjustable Blade Clipper 01705 با طراحی بی نظیر و منحصر به فرد فوق العاده مقاوم و با دوام با تیغه تیز و دقیق با طول عمر بالا، موتور سریع، دقیق ، آرام و خنک با دور متور 14000 دور در دقیقه است که یکی از قویترین موتورهای جهان را بر روی خود دارد و تیغه قابل تنظیم بین 0 تا 1 و طراحی ارگونومیک که از خستگی دست جلوگیری می کند و اصلاح را راحت می کند. تمام انواع مو با هر ضخامتی را اصلاح می کند و حتی موهای خشک مرطوب را با کیفیتی یکسان و عالی اصلاح می کند. این دستگاه سفارشی است و به صورت محدود ساخته شده و جنس بدنه آلومینیومی است.

ماشین اصلاح اندیس مدل Andis Limited Edition Master Black Label Adjustable Blade Clipper 01705  بدنه ای از جنس آلومینیوم دارد. ماشین اصلاح اندیس دارای دور موتوری با سرعت 14000 چرخش در دقیقه است.این ماشین اصلاح از فرنکانسی با شدت 60 هرتز برخوردار است و قدرتی برابر 120 ولت دارد.

در ویدیوی زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی ماشین اصلاح اندیس مدل Black label را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح اندیس مدل Andis Limited Edition Master Black Label Adjustable Blade Clipper 01705 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ماشین اصلاح ارشاکو ماشین اصلاح اندیس مدل Andis Limited Edition Master Black Label Adjustable Blade Clipper 01705 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اصل با قیمت مناسب لذت ببرید. 

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
منبع تغذیه
برق خانگی
سایر ویژگی ها
ارگونومیک. موتور مغناطیسی. قدرتمند و آرام
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-07-17

درود شانه های اندیس در سایت هست میتوانید ببینید و سفارش دهید. موفق باشید

1398-06-20

سلام میخواستم بدونم برای این ندل سری شانه هم وجود داره داخل کارتن یا نه.اگه نداره از کجا باید تهیه کنیم

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم