برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن2
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح سر و صورت 27 قطعه وال دلوکس کروم پرو سفارش اروپا Wahl 79524-1001 Deluxe Chrome Pro with Multi-Cut Clipper & Trimmer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت 27 قطعه وال دلوکس کروم پرو سفارش اروپا Wahl 79524-1001 Deluxe Chrome Pro with Multi-Cut Clipper & Trimmer کد 8185 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نوع سفارش
  • سفارش اروپا
نام تجاری:
6,127,000 تومان
موجود - دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(37 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح سر و صورت شخصی وال Wahl 79524-1001 Deluxe Chrome Pro with Multi-Cut Clipper & Trimmer کامل و بی نقص با 27 قطعه در اختیار شما قرار می گیرد تا با قیمتی مناسب بهترین برند و بهترین محصول را داشته باشید و تجربه خوبی از اصلاح با ماشین اصلاح وال داشته باشید . یک اصلاح حرفه ای و رضایت بخش که تمام طول های مختلف برش را پشتیبانی می کند، تمام لوازم جانبی مورد نیاز و آینه و قیچی را نیز به همراه دارد. تریمر شارژی و موتور قدرتمند و دقیق ماشین اصلاح وال شما را از داشتن هر ابزار دیگر بی نیاز می کند. 

Wahl-79524-1001-Deluxe-.jpg

موارد استفاده توصیه شده کیت وال 79524-1001برای کوتاه کردن انواع مو، کوتاه کردن موهای ریش یا بینی، و تمیز کردن اطراف مو، خط ریش و کوتاه کردن موهای اطراف گوش است.

موتور سنگین: ماشین اصلاح بسیار قدرتمند Deluxe وال به راحتی ضخیم ترین موها را با 35 درصد قدرت بیشتر نسبت به  موتور الکترومغناطیسی ماشین های اصلاح استاندارد Wahl کوتاه می کند.

تیغه های خود تیز شونده: تیغه های دقیق خود تیز شونده Wahl مدت طولانی تری تیز می مانند و به طور مداوم در طول زمان تیز می شوند. برای افزایش طول عمر موتور و تیغه های ماشین اصلاح خود، بین هر چند کوتاهی روغن بزنید

اهرم مخروطی قابل تنظیم :  امکان انتقال آسان ترکیب و محو شدن برای کوتاهی و سایه را فراهم می کند

ماشین اصلاح همسان کروم پرو دارای یک ماشین اصلاح موی مردانه با طول های مختلف با تیغه دقیق تیغه و یک اصلاح کرومی منطبق است که به تمیز کردن دور گردن، خط ریش و گوش کمک می کند.

کیت آرایش مردانه Wahl 79524-1001:

 گیره، مینی موبر باتری (AA مورد نیاز، شامل نمی شود)، 14 شانه اتصال از 1/16 اینچ تا 1 اینچ ( 1/5 تا 25 میلی متر) ،روغن تیغه، کیف نگهداری نرم، محافظ تیغه موبر، برس تمیزکننده، شانه حالت دهنده ، قیچی، شنل، شانه اتصال به تیغه اصلاح ابرو، شانه اتصال به تیغه  گوش چپ و راست، و دستورالعمل‌ها/

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح سر و صورت وال Wahl 79524-1001 Deluxe Chrome Pro with Multi-Cut Clipper & Trimmer دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ماشین اصلاح ارشاکو ماشین اصلاح سر و صورت وال Wahl 79524-1001 Deluxe Chrome Pro with Multi-Cut Clipper & Trimmer  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
منبع تغذیه
برق خانگی و تریمر باتری دار
دارای تیغه های خود تیز شونده
هست
اندازه اصلاح
در طول های مختلف با 10 شانه راهنما
سایر ویژگی ها
27 قطعه در این پک قرار دارد که شامل لوازم جانبی مورد نیاز و آینه و قیچی و محافظ تیغه و دیگر شانه های مورد نیاز
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم