برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ماشین اصلاح سر و صورت پاناسونیک Panasonic ER-GB60

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت پاناسونیک Panasonic ER-GB60 کد 6984 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
9,140,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(8 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح سر و صورت پاناسونیک Panasonic ER-GB60 Clipper ماشین اصلاحی ارگونومیک که با قرارگیری لاستیک دور آن راحتی و کنترل آن را بیش از پیش کرده است.

ارگونومیک
جی بی 60 پاناسونیک از تکنولوژی اصلاح مستقیم بهره برده است و جنس تیغه های ان از فولاد ضد زنگ است.GB60 پاناسونیک تریمری با طراحی زیبا و کارایی قدرتمند برای مدل دهی ریش و مو میباشد.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی ماشین اصلاح پاناسونیک ER-GB60 را مشاهده می کنید :

جی بی 60 ماشین اصلاحی ضد حساسیت و برای پوست های حساس بسیار مناسب است.

ضد-حساسیت
حجم زن پاناسونیک GB60 قابلیت استفاده هم در محیط خشک و هم مرطوب را دارد به این معنی که زیر دوش هم می توانید بدون استرس از ان استفاده کنید.

ضد آب
اندازه اصلاح تیغه های آن از 0.5 تا 20 میلیمتر است و زاویه تیغه ها 45 درجه است.

45-درجه-تیغه

39 عددی خارق العاده است که به معنای 39 درجه مختلف که به دلخواه میتوانید برای تنظیمات دستگاه خود که برای مصارف مختلف پیرایش و تمیز کردن ریش و مو و سبیل میتوانید از آن استفاده کنید.

39-درجه

بهمراه دستگاه 2 شانه که از یک شانه از اندازه 0.5 تا 11 و دومی را از  11 تا 20 میلیمتر برای مصارف مختلف میتوانید استفاده کنید قرار داده شده است.

شانه
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح سر و صورت پاناسونیک ER-GB60 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ماشین اصلاح ارشاکو ماشین اصلاح سر و صورت پاناسونیک Panasonic ER-GB60 Clipper را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال باقیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
حجم زن
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
ضد آب
هست
دارای قابلیت شستشو
هست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
زمان استفاده پس از شارژ
50 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
1 ساعت
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
هست
تکنولوژی اصلاح
مستقیم
اندازه اصلاح
0.5 تا 20 میلیمتر
سایر ویژگی ها
دارای موزن مو و ریش - دارای زاویه تیغ 45 درجه - میزان ولتاژ 100-240 - دارای نشانگر وضعیت شارژ
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-04-08

من 2سال هستش دارم ازش استفاده میکنم.خیلی ازش راضی هستم.با مایع شستشو کامل تیغه ها رو میشورم هر دفعه استفاده میکنم و باعث میشه مریضی پوستی نگیرم.زیر دوش تا بحال استفاده نکردم ازش.موتورش خیلی قوی هستش.در زمان کرونا داخل خونه راحت موها رو باهاش زدم.در کل خیلی عالیه.

1395-08-06

با سلام من این ماشین رو سفارش دادم ، از همین سایت ، قیمت بسیار عالی هست GB60 رو 340 و GB50 رو 360!! قیمت کردم که از قیمت نرمال اینجا هم بالاتره! دستگاه ساخت چین هست ، و 1 سال هم گارانتی معتبر دارد جنس بدنه خوب هست و هنگامی که اون رو نگه داشتید احساس خوبی به شما میده ، 1 ساعت زمان شارژ کامل دستگاه است (دستگاه داغ میکنه ولی نه به حالتی که غیر قابل استفاده یا در دست نگه داشتن بشه) و حدود 1 ساعت هم زمان استفاده ، تیغه دستگاه قابل منفصل شدن هست و بعد از استفاده حتما باید بوسیله برس (موجود در جعبه) تمیز شود همچنین تیغه قابلیت شستن را داراست ولی حتما بعد از شستن با آب (سرد) باید روغن کاری شود (موجود در جعبه) از نظر کارایی و قدرت موتور دستگاه بسیار خوبی است صدای کمی تولید میکنه و به راحتی با استفاده از 2 شانه موجود امکان کوتاه کردن مو (سر و صورت) را در اندازه های متفاوت داراست ، دستگاه به صورت مجزا دارای خط زن نیست ولی با استفاده از خود دستگاه بدون شانه می توان هر جا رو که خواستین خط خطی کنید! :) در آخر این دستگاه با قیمت Off خورده (یا با قیمت نرمال این سایت) ارزش خرید خوبی دارد ، از دست ندید.

1395-07-30

با سلام . اولا لطف کنید بگید ساخت کجاست . دوما خط زن هست یا نه ؟ با تشکر

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم