برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ماشین اصلاح سر و صورت رمینگتون اس سی سی 100 Remington SCC100 Hair Trimmer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت رمینگتون اس سی سی 100 Remington SCC100 Hair Trimmer کد 3584 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح رمینگتون اس سی سی 100 Remington SCC100 Hair Trimmer دارای خط زن از جنس تیتانیوم میباشد که فقط درعرض چند دقیقه به راحتی این کار را انجام می دهد.همچنین Remington SCC100 قابلیت عملکرد بصورت شارژی را دارد و تا 40 دقیقه بدون سیم قابل استفاده میباشد.سری دستگاه به منظور پاکیزگی بیشتر، قابل شستشو با آب می باشد

ماشین اصلاح SCC-100 با طراحی منحصر بفرد دارای سیستم اصلاح دو جهته میباشد. جنس بدنه دستگاه از جنس کروم و دسته دستگاه از جنس پلاستیک می باشد که به منظور استفاده راحت تر طراحی شده است.
دستگاه Remington مجهز به سیستم شانه ویژه، برای مدلهای دارای موهای کوتاه و بلند می باشد که قابلیت تنظیم 2 تا 12.5 میلیمتر را دارد و همچنین از دستگاه می توان جهت کوتاه کردن کامل مو در اندازه 6/0 میلیمترهم استفاده نمود.
مهمترین ویژگی دستگاه مربوط به نوع طراحی آن است. دستگاه به شکلی در دست قرار می گیرد که یک فرد بتواند به راحتی موی سر خود را حتی در قسمتهای پشت سر ، اصلاح و مرتب کند ضمنا در زمان حرکت دادن دستگاه بر روی سر ، تیغه ها به شکلی طراحی شده که در هر دو حالت رفت و برگشت مو را کوتاه می کند . ضمنا قرار گیری عمودی تیغه ها کمک می کند تا اصلاح دقیق و یکدست باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ماشین اصلاح صورت رمینگتون SCC100 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماشین اصلاح سر و صورت رمینگتون Remington SCC100  Hair Trimmer را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح سر و صورت اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
خط زن
نیست
دارای قابلیت شستشو
هست
منبع تغذیه
شارژی و برقی
زمان استفاده پس از شارژ
40 دقیقه
سایر ویژگی ها
سیستم اصلاح دو جهته -سیستم شانه ویژه برای مدلهای کوتاه مو -شانه کوتاهی کامل (6/0 میلیمتر) - شانه قابل تنظیم(2 تا 5/12 میلیمتر)
- شانه برای مدلهای بلند مو
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم