برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح خط زن وی جی آر (ار) VGR V-925

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح خط زن وی جی آر (ار) VGR V-925 کد 20613 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
935,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح خط زن وی جی آر (ار) VGR V-925 دارای موتور قدرتمند برای انواع مو با ضخامت های مختلف حتی ضخیم ترین موهای مجعد است که مجهز به موتور قدرتمند لرزشی می باشد و همچنین از سرعت خوبی برخوردار است. ماشین خط زن وی جی آر 925 دارای استاندارد IPX-6 است و کاملا ضد آب می باشد و می توانید به راحتی بصورت خشک و مرطوب از آن استفاده نماید. جنس تیغه های ماشین اصلاح سر و صورت وی جی آر 925 استیل حرفه ای است که با کروم پوشش داده شده و موها را در اندازه  0.5 تا 2 میلیمتر بدون شانه و با تنظیم از روی خود دستگاه کوتاه می کند.
ماشین اصلاح وی جی ار 925 دارای باطری 2000 میلی آمپر است که با 3 ساعت شارژ 200 دقیقه اجرا ارائه می دهد و دارای یک صفحه LCD برای تعیین میزانش شارژ دستگاه است.خط زن وی جی ار 925 5 شانه دارد که اندازه های 4 تا 20 میلی متر موها را کوتاه می کنند.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تریمر خط زن V-925 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه انلاین ماشین اصلاح ارشاکو ماشین اصلاح خط زن وی جی آر (ار) VGR V-925 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل با پوشش کروم
خط زن
هست
ضد آب
هست
دارای قابلیت شستشو
هست
زمان استفاده پس از شارژ
200 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
3 ساعت
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
هست
اندازه اصلاح
0.5 تا 2 میلیمتر بدون شانه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم