برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح خط زن وی جی آر VGR V-900

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح خط زن وی جی آر VGR V-900 کد 20436 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,746,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(4 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح سر و صورت وی جی آر VGR V-900 Head and face shaver از دیگر محصولات برند وی جی آر می‎باشد که به 2 صورت بی سیم ( شارژی) و خانگی ( برقی) کار کرده و با 3 ساعت شارژ می‎توانید 240 دقیقه اصلاحی راحت بصورت بی سیم داشته باشید.
ماشین اصلاح سر و صورت V-900 دارای 2 سرعت متفاوت عادی و توربو بوده و دارای 4 شانه به شماره‎های 1.5، 3، 4.5 و 6 میلی‎متری است که می‎توانید اصلاحی دلخواه داشته باشید. از دیگر ویژگی‎های ماشین اصلاح وی جی آر V-900می‎توان به نمایشگری که عدد باتری را نشان می‎دهد، سری قابل شستشو، تیغه استیل پیشرفته و نیز سبک بودن دستگاه اشاره کرد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح VGR V-900 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه انلاین ماشین اصلاح ارشاکو ماشین اصلاح سر و صورت وی جی آر VGR V-900 Head and face shaver را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
منبع تغذیه
بی سیم ( شارژی) و خانگی ( برقی)
زمان استفاده پس از شارژ
240 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
3 ساعت
اندازه اصلاح
1.5 الی 6
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم