برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ماشین اصلاح سر و صورت رمینگتون اچ سی 5880 Remington HC5880 Hair Trimmer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت رمینگتون اچ سی 5880 Remington HC5880 Hair Trimmer کد 1859 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
8,954,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح سر و صورت رمینگتون اچ سی 5880 Remington HC5880 Hair Trimmer تیغه های ازجنس استیل ضد زنگ دارد و دارای عملکرد اصلاح حرفه ای با سرعت 350 میلی متر بر ثانیه بوده  واندازه اصلاح آن 0.5 میلی‌متر میباشد.
ماشین اصلاح  HC5880  بابرق خانگی  و باتری قابل شارژ تغذیه میشود  طی 240 دقیقه کامل شارژشده  وبا هر بار شارژ کامل 120 دقیقه می توان از آن استفاده کرد, همچنین دارای سر قابل شستشوب وده قابلیت شستشو دارد HC5880 بدنه از جنس پلی کربنات دارد که در برابر ضربه خوردگی بسیار مقاوم است  و دارای نشانگر شارژ می باشد.

ماشین اصلاح HC5880 ساخت شرکت «رمینگتون» (Remington)، سری‌ برش مستقیم دارد. جنس تیغه‌های این محصول از استیل ضدزنگ است که موهای سر و صورت را در اندازه‌های 1.5 تا 25 میلی‌مترکوتاه می‌کنند. HC5880 دارای سری‌های قابل شستشو است. از این مدل می‌توان پس از 240 دقیقه شارژ کردن، به مدت 120 دقیقه استفاده کرد. برای این محصول علاوه بر باتری می‌توان برق خانگی را به عنوان منبع تغذیه در نظر گرفت. با توجه به امکانات ذکر شده، HC5880 برای مصارف خانگی مناسب است.

زیباتر شدن دغدغه‌ای است که اکثر افراد برای آن تلاش می‌کنند و راه‌های مختلفی را برای رسیدن به آن در نظر می‌گیرند. در زیبایی علاوه بر آرایش، پیرایش نیز تاثیرگذار است. آرایش به معنای آراستن و افزودن در زیبایی به کار می‌رود اما پیرایش به معنای کاستن و کم کردن است. پیرایش یا پیراستن انواع کوتاه‌کردن مو را شامل می‌شود که برای این کار ابزارهای مختلفی طراحی شده است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ماشین اصلاح صورت رمینگتون HC5880 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو اچ سی 5880 Remington HC5880 Hair Trimmer را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح سر و صورت اورجینال باقیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
دارای قابلیت شستشو
هست
منبع تغذیه
برق وباتری قابل شارژ
زمان استفاده پس از شارژ
120دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
240دقیقه
سایر ویژگی ها
عملکرد اصلاح حرفه ای با سرعت 350 میلی متر بر ثانیه - بدنه از جنس پلی کربنات، بسیار مقاوم در برابر ضربه خوردگی - دارای نشانگر شارژ LED (نشان دهنده کم بودن میزان باتری) - دارای حلقه آویز - دارای ولتاژ جهانی
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
اندازه اصلاح
0.5 میلی‌متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1401-07-17

سلام ویدیو انباکس این ماشن اصلاح بزارین باتشکر از گروه قوی تون

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم