برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ماشین اصلاح سر و صورت رمینگتون اچ سی 5015 Remington HC5015 Trimmer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت رمینگتون اچ سی 5015 Remington HC5015 Trimmer کد 1795 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح سر و صورت رمینگتون اچ سی 5015 Remington HC5015 Trimmer تیغه های خود تیز شونده ازجنس استیل پیشرفته داشته و تیغه متحرک با ضخامت 0.5 میلی متر داردکه  اصلاحی دقیق و مرتب را ایجادمیکند
ماشین اصلاح  HC5015 با برق خانگی تغذیه میشود همچنین دستگیره ضد لغزش و طراحی ارگونومیک دارد.
HC5015 دارای 5 شانه در اندازه های 3 تا 18 میلی متری میباشد که در هنگام کوتاه کردن موهای سر و صورت می توان جهت تنظیم میزان کوتاهی مو از آن ها استفاده کرد.

 این تیغه ها خود تیز شونده می باشند و از طرفی هرگز نیازی به روغن کاری ندارند.
ماشین اصلاح 5015 رمینگتون دارای 5 شانه در اندازه های 3 تا 18 میلی متری است که در هنگام کوتاه کردن موهای سر و صورت می توان جهت تنظیم میزان کوتاهی مو از این شانه ها استفاده کرد. از برس پلاستیکی همراه دستگاه می توان برای تمیز کردن تیغه ها استفاده نمود.

ماشین اصلاح HC5015 رمینگتون با طراحی خوش دست و زیبا دارای دستگیره ضد لغزش و طراحی ارگونومیک است. ویژگی ماشین اصلاح رمینگتون آن است که با سیم کار می کند؛ بنابراین همواره با اتصال سیم دستگاه به پریز برق می توان از آن استفاده نمود.
این ماشین اصلاح مجهز به تیغه هایی از جنس استیل پیشرفته است. تیغه متحرک با ضخامت 0.5 میلی متر اصلاحی دقیق و مرتب را برای شما تضمین می کند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ماشین اصلاح صورت رمینگتون  HC5015 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماشین اصلاح سر و صورت رمینگتون Remington HC5015 Trimmer را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح سر و صورت اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

 

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل پیشرفته
منبع تغذیه
برق خانگی
سایر ویژگی ها
تیغه دقیق 0/5 میلیمتری
دارای تیغه های خود تیز شونده
هست
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم