برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح سر و صورت جیمی Gemei GM 829 hair clipper

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت جیمی Gemei GM 829 hair clipper کد 16403 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح سر و صورت جیمی Gemei GM 829 hair clipper از محصولات حرفه ای شرکت جمی است که دارای باتری قدرتمندی می باشد. جنس تیغه ماشین اصلاح GM 829 استیل ضد زنگ بوده و دارای برش مستقیم می باشد که می توانید براحتی موها را با مرزبندی مشخص کوتاه نمایید. مدت شارژ دستگاه 5 ساعت و مدت استفاده پس از شارژ آن 50 دقیقه می باشد.
منبع تغذیه ماشین اصلاح جمی GM 829 باتری قابل شارژ (بی سیم) می باشد. ماشین اصلاح Gemei GM 829 دارای اندازه اصلاح 0.1 تا 2 میلی متر بوده و دارای شانه هایی به اندازه  0.5، 1، 1.5 می باشد که می توانید به اندازه دلخواه خود موها را اصلاح نمایید. GM 829 دارای سر قابل شستشو بوده و همچنین دارای برس تمیز کننده و روغن است که به کمک آن می توانید موهای کوتاه شده را از دستگاه تمیز کرده و تیغه های آن را روغن کاری نمایید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح Gemei GM 829 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماشین اصلاح جیمی Gemei GM 829 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
نیست
ضد آب
نیست
دارای قابلیت شستشو
نیست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
دارای استند شارژ
نیست
امکان شارژ شدن سریع
ندارد
زمان استفاده پس از شارژ
50 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
5 ساعت
دارای تیغه های خود تیز شونده
نیست
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
نیست
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
اندازه اصلاح
0.1 تا 2 میلی‌ متر
سایر ویژگی ها
سر قابل شستشو
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم