برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح جیمی Gemei GM 803 hair clipper

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح جیمی Gemei GM 803 hair clipper کد 16314 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • نارنجی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح جیمی Gemei GM 803 از محصولات حرفه ای برند جمی است که دارای برش مستقیم می باشد. Gemei GM 803 دارای مدت شارژ کامل120 دقیقه و مدت استفاده پس از شارژ نیز 120 دقیقه است. منبع شارژ GM 803 برق خانگی(با سیم) و باتری قابل شارژ(بی سیم) می باشد که می توانید هنگام سفر و مواقعی که به برق دسترسی ندارید از آن استفاده نمایید. 
تیغه های بالایی ماشین اصلاح جیمی GM 803 از جنس سرامیک و تیغه زیرین از جنس تیتانیوم بوده که قابل جدا شدن می باشند و اصلاحی دقیق و سریع را برای شما فراهم می سازد، همچنین دارای کلید تنظیم طول اصلاح است که بوسیله آن می توانید طول برش تیغه را در 4 اندازه‌ 0.5، 1.2، 1.9 و 2.5 میلی‌ متر تنظیم نمایید و برای اصلاح موها در اندازه‌ های بیشتر از 2.5 میلی‌ متر باید از یکی 4 شانه‌ ی اصلاح استفاده نمود.
ماشین اصلاح GM 803 دارای ویژگی خط زن بوده و همچنین همراه خود دارای یک فرچه تمیزکاری و روغن می باشد که بوسیله آن می توانید موهای کوتاه شده را از دستگاه تمیز کرده و تیغه ها را روغن کاری کنید تا طول عمر دستگاه افزایش یابد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح Gemei GM 803 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماشین اصلاح جیمی Gemei GM 803 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
سرامیک
خط زن
هست
ضد آب
نیست
دارای قابلیت شستشو
نیست
منبع تغذیه
برق خانگی(با سیم) , باتری قابل شارژ(بی سیم)
دارای استند شارژ
نیست
امکان شارژ شدن سریع
120 دقیقه
زمان استفاده پس از شارژ
120 دقیقه
تکنولوژی اصلاح
ماشین اصلاح
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم