برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح سر و صورت بابیلیس رزگلد Babyliss Pro Rosefx Trimmer Fx788RG

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت بابیلیس رزگلد Babyliss Pro Rosefx Trimmer Fx788RG کد 14538 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(6 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح سر و صورت بابیلیس پرو رز اف ایکس Babyliss Pro Rosefx Trimmer Fx788RG یک ماشین ریش تراش سبک کم حجم و پر قدرت است و ابزاری مناسب و ضروری برای طراحی و شکل دادن به موهای سر و صورت می باشد.
با شانه های مختلفی که ماشین اصلاح Fx788RG همراه خود دارد به خوبی می تواند ریش شما را مرتب کند و یا خط ریش دلخواهتان را پدید آورد و همچنین می تواند به خوبی پشت گردن و پشت گوش را اصلاح کند.
تریمر Fx788RG را هم می توان با سیم استفاده کرده و هم بدون سیم این محصول علاوه بر شانه های کاربردی برس تمیز کننده ماشین اصلاح و روغن مخصوص را نیز همراه خود دارد.
ماشین Rosefx Trimmerعلاوه بر برجستگی های فنی و کیفی که دارد دارای ظاهری زیبا و براق می باشد که بسیار خوش دست نیز هست و شما به راحتی می توانید سر و صورت خود را اصلاح کنید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ماشین اصلاح بابیلیس Fx788RG دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین ارشاکو ماشین اصلاح سر و صورت بابیلیس پرو رز اف ایکس Babyliss Pro Rosefx Trimmer Fx788RG را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
تریمر
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
سایر ویژگی ها
دارای سیم 2 متری هم برای شارژ و هم برای استفاده به صورت سیم دار
نظرات
لطفا برای نوشتن
1401-07-26

با سلام چند تا سوال داشتم،این تریمر چه سالی تولید شده؟جنس تیغه چیه؟موتور از همون نوع گلد اف ایکس هست؟شانه ها چه سایزی هستن؟سفارش آمریکا یا اروپا با تشکر.

پاسخ فروشگاه:

درود
سری باربرولوژی بابیلیس از سال 2018 شروع به کرده . جنس تیغه فولاد ضد زنگ ، بله موتور همون است و شانه ها 1.5 ، 3 ، 4.8 ، 6 میلیمتر هست و سفارش آمریکا می باشد.
موفق باشید

محصولات مرتبط
8,269,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح کلیپر بابیلیس پرو اینفلوئنسر قرمز مشکی حجم زن Babyliss Influencer Collection FX Boost Clipper FX870GI Black کد 20468 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
9,345,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح کلیپر بابیلیس پرو اینفلوئنسر بنفش حجم زن BaBylissPRO Limited Edition Influencer FX Boost Clipper FX870Pi Purple کد 20333 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
12,679,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست دو عددی ماشین اصلاح بابیلیس لوپرو لیمتد ادیشن گلد BaByliss PRO Lo-ProFX Limited Edition Gold Clipper Trimmer FXHOLPKLP-G کد 20325 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم