برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح سر و صورت ارمیلا جنیو Ermila Genio 15650038 Hair Clipper

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت ارمیلا جنیو Ermila Genio 15650038 Hair Clipper کد 12119 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح سر و صورت ارمیلا جنیو Ermila Genio 1565 0038 دارای تیغه های از جنس فولاد ضد زنگ می باشد که با عرض 40 میلیمتر برای مصارف خانگی و حرفه ای طراحی شده است . از ماشین اصلاح جنیو می توان هم به صورت اتصال مستقیم به برق و هم به صورت شارژی استفاده نمود. از آنجایی که ماشین های اصلاحی که هم قابلیت عملکرد با برق و هم با باتری قابل شارژ را دارا می باشند فاقد استند شارژ هستند ، جنیو ارمیلا نیز استنند شارژ ندارد. این ماشین اصلاح کمپانی ارمیلا می تواند اصلاحی کامل و بی نقص را با حداثل اندازه 0.7 میلیمتر انجام دهد .
برای اصلاح با اندازه های دیگر نیز ارمیلا برای محصول جنیو دو شانه ی اصلاح دو طرفه را در نظر گرفته که یکی دارای اندازه 3 میلیمتر در یک طرف و 6 میلیمتر در طرف دیگر است و دیگری نیز ابعاد 9 و 12 میلیمتر را می تواند کوتاه نماید. جنیو با وزن 130 گرمی خود از ماشین های اصلاح بسیار سبک به شمار می آید که می تواند راحتی و کیفیت را هم زمان به کاربرانش هدیه دهد. وجود چراغ LED نمایشگر میزان شارژ و وجود یک موتور DC در آن که موجب کاهش حداکثری صدای دستگاه می شود ، از دیگر ویژگی های این ماشین اصلاح ارمیلا به شمار می آید.
لازم به ذکر است محصولات ارمیلا ساخت کشور آلمان بوده و دارای 2 سال گارانتی می باشند. 
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح ارمیلا جنیو 0038 1565 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماشین اصلاح ارمیلا جنیو Ermila Genio 1565 0038 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
دارای قابلیت شستشو
نیست
منبع تغذیه
برق مستقیم و باتری قابل شارژ
دارای استند شارژ
نیست
زمان استفاده پس از شارژ
100 دقیقه
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
نیست
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
اندازه اصلاح
0.7 میلیمتر
سایر ویژگی ها
دارای دو شانه دو طرفه با اندازه های 3/6 و 9/12 میلیمتر ،
دارای 2 سال گارانتی
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-10-11

من 2 ساله که این محصول رو خریداری کردم و انصافا ازش کاملا راضی ام فقط چند روز پیش یک از شونه هاش رفت زیر پام شکست الان دنبالشم که یکی بخرم .... ولی در کل خیلی خوب و سبک و راحته کار باهاش

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم