برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح حیوانات اندیس پرو انیمال ای بی سی Andis Pro-Animal EBC Detachable Blade Clipper 53315

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح حیوانات اندیس پرو انیمال ای بی سی Andis Pro-Animal EBC Detachable Blade Clipper 53315 کد 18193 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
13,642,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح حیوانات اندیس پرو انیمال ای بی سی Andis Pro-Animal EBC Detachable Blade Clipper 53315 یکی از کلیپرهای قدرتمند و حرفه ای برند امریکایی اندیس می باشد که مخصوص حیواناتی چون سگ با موی متوسط و سیمی طراحی و تولید شده است.
موتور روتاری و پرقدرت ماشین اصلاح اندیس با سرعت 3700 دور در دقیقه می چرخد و عمری بسیار طولانی در برابر ضربه دارد همچنین تیغه کربن استیلی آن از نوع UltraEdge بوده و با 10 سایز مختلف اصلاحی ایده آل و تمیز را برای شما به ارمغان می آورد.
کلیپر Pro-Animal EBC بسیار انعطاف پذیر و قدرت برش بالایی دارد برای استفاده در منزل هم جهت اصلاح سگ هایی با اندازه موهای متوسط و پر پشت کاربردی می باشد.
خنک و بی صدا بوده لذا به هیچ وجه باعث آزار و ترس حیوان نمی شود. برای گرفتن نتیجه بهتر لطفا روغن اصلاح را قبل و بعد از اصلاح مصرف کنید.
داخل پکیج شامل: 4 شانه اصلاح، کیس حامل دستگاه، روغن اصلاح می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح حیوانات Andis دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماشین اصلاح حیوانات اندیس پرو انیمال ای بی سی Andis Pro-Animal EBC Detachable Blade Clipper 53315 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح حیوانات اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
کلیپر
جنس تیغه ها
کربن استیل
خط زن
نیست
ضد آب
نیست
منبع تغذیه
برق خانگی
دارای استند شارژ
نیست
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
سایر ویژگی ها
مخصوص حیوانات خانگی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم