برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماسک تنفسی تری ام 3M Respiratory mask 9002A

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماسک تنفسی تری ام 3M Respiratory mask 9002A کد 15991 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
تعداد
  • 1 عدد
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماسک تنفسی تری ام 3M Respiratory mask 9002A محصولی تحت لیسانس از کمپانی آمریکایی 3M است .
ماسک تنفسی 3M مدل N95 2009A از مواد فیلتر الکترو استاتیک با راندمان بالا می باشد که مقاوم در برابر گرد و غبار ، آلودگی و مصارف صنعتی از قبیل رنگ پاشی و تراش چوب و سنگ ، مکانیکی و... استفاده می شود و طراحی آن بصورتیست که به راحتی تا می شود و برای استفاده بر روی بینی کیپ می شود و از هرگونه آلودگی و ذرات معلق دور می مانید.
ماسک 9002A استاندارد با آزمایش های انجمن ملی ایمنی و بهداشت شغلی (NIOSH) مقاوم در برابر ذرات به قطر 0.075 میکرون با میزان 95 درصد موفقیت در برابر کورو ویروس شده است.
فن آوری الکتریکی با فشار بالا با فیلتر تصفیه ، می تواند اثر فیلتراسیون با راندمان بالا را فراهم کند و مطالق با استاندارد های بهداشت و ایمنی جهانی WHO ،ذرات مضر و میکروارگانیسم های تنفسی را جدا کند .
ماسک های 9002A  قابل ضدعفونی کردن هستند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ماسک تنفسی تری ام 9002A دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماسک تنفسی تری ام 3M Respiratory mask 9002A را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماسک تنفسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
تعداد
1
نحوه بسته شدن
کش دار
ساخته شده از
فیلتر الکترواستاتیک
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-02-17

قبلا مشتری شما بودم و از این نوع هم میخوام خریدکنم

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم