برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ماسک مو دوفاز فابریگاس روغن آرگان Fabregas Argan Oil

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماسک مو دوفاز فابریگاس روغن آرگان Fabregas Argan Oil کد 14877 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(14 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماسک مو دوفاز فابریگاس روغن آرگان Fabregas Argan Oil ماسک مو روغن آرگان حاوی انواع ویتامین ها می باشد که بر تغذیه مو کمک شایانی می کند ، ماسک مو Fabregas با انواع موها سازگار می باشد مخصوصا برای موهای خشک و آسیب دیده و موهای مجعد و وز کاملا مناسب است. ماسک مو  Argan Oil رایحه ای بسیار ملایم از عطر ورساچه را با خود به همراه دارد که ساقه موهایتان را پس استفاده بسیار خوشبو خواهد کرد.
استفاده از ماسک مو برای تقویت و تغذیه پوست و موی سر که سرشار از امگا 3-6-9 و حاوی ویتامین های A و E و F باشد بهترین گزینه برای شما عزیزان خواهد بود چرا که از آسیب دیدن موهای شما جلوگیری کرده و حتی موهای آسیب دیده را کاملا ترمیم خواهد کرد ، علاوه بر موارد ذکر شده حاوی اسید های چرب می باشد و مواد مغذی مورد نیاز مو را تامین خواهد کرد.
ماسک مو دوفاز Argan Oil را بر روی موهای خود اسپری کرده و بعد از استفاده سریعا متوجه موهای نرم و صاف و ابریشمی خود خواهید شد ، ماسک مو آرگان از موهای شما در برابر حرارت محافظت کرده و همچنین از مو خوره شدن موهایتان جلوگیری می کند.
علاوه بر حفظ رطوبت و آب رسانی مو از ایجاد گره و وز دار شدن موها بعد از استحمام جلوگیری به عمل آورده و مانع از ایجاد الکتریسیته ساکن در موها خواهد شد و همچنین باعث افزایش حالت پذیری و براقیت موها شده و براحتی می توان موهای سر را شانه کشید.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری ماسک مو دو فاز فابریگاس روغن آرگان را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماسک مو دوفاز فابریگاس روغن آرگان دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی روغن آرگان ارشاکو ماسک مو دوفاز فابریگاس روغن آرگان Fabregas Argan Oil را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماسک مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
ترمیم کننده , تثبیت کننده رنگ مو , مرطوب کننده , صاف کننده , حجم دهنده
حجم
200 میلی لیتر
مناسب برای
موی خشک , موی آسیب دیده , موی مجعد و فر
عصاره
دارد
نوع عصاره
روغن هسته آرگان
ویتامین
دارد
کشور سازنده
ایران
سایر توضیحات
ضد حرارت و ضد موخوره قطعی - جلوگیری از ایجاد الکتریسیته ساکن مو - حاوی اسیدهای چرب ضروری مورد نیاز مو
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم