برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

قفل کشوی دریم بیبی مدل 184 Dream Baby F184 Drawer Lock

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید قفل کشوی دریم بیبی مدل 184 Dream Baby F184 Drawer Lock کد 8824 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

قفل کشوی دریم بیبی مدل 184 Dream Baby F184 Drawer Lock محصولی پلاستیکی به رنگ سفید است که برای کشوها ی دراور و کابینت های کشویی طراحی شد است از قفل دریم بیبی می توانید برای انواع سطوح چوبی و لمینت نیز استفاده کنید . هر قفل دریم بیبی دارای دو چسب جهت نصب به کشو می باشد و با ابعاد 40 × 75 × 85 میلی‌متری و زن 101 گرمی که دارد به راحتی قابل حمل و جابه جایی و نصب می باشد . با نصب قفل دریم بیبی برروی کشو شما قفلی خواهید داشت که کودک شما قادر به باز کردن آن نخواهد بود و خیال شما از بابت بهم ریختن منزل راحت خواهد بود .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره قفل کشوی دریم بیبی مدل 184 Dream Baby F184 Drawer Lock دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو قفل کشوی دریم بیبی مدل 184 Dream Baby F184 Drawer Lock را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید قفل کشو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
قفل کشو
جنس
پلاستیک
ابعاد
40 × 75 × 85 میلی‌متر
وزن محصول
101 گرم
سایر توضیحات
هر قفل دارای دو چسب جهت نصب به کشو - مناسب برای قفل کردن انواع کشو،دراور و کابینت های کشویی - قابلیت نصب بر روی انواع سطوح چوبی و لمینت - نصب بسیار آسان
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم