برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ساک لوازم کودک قرمز راه رنگی diaper bag 1046

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساک لوازم کودک قرمز راه رنگی diaper bag 1046 کد 8521 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساک لوازم کودک قرمز راه رنگی diaper bag 1046 محصولی زیبا و جادار است که هم برای کودکان پسر و هم برای کودکان دختر طراحی شده است . ساک قرمز راه رنگی مدل 1046 دارای یک جیب بزرگ می باشد که در قسمت پشت ساک قرار گرفته در قسمت جلویی ساک 2 جیب قرار دارد که به شما این امکان را می دهد تا تمامی وسایل مورد نیاز کودک در بیرون از منزل را با نظم در داخل آن قرار دهید . ساک مدل 1046 به همراه یک زیرانداز تعویض پوشک به بازار عرضه شده است تا بتوانید در بیرون از منزل به راحتی پوشک کودک خود را تعویض کنید . بند ساک بسیار مقاوم و قابل تنظیم است و برروی شانه احساس ناراحتی برای شما ایجاد نمی کند . محفظه ی اصلی ساک به صورت زیپی باز و بسته می شود.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساک لوازم کودک قرمز راه رنگی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو ساک لوازم کودک قرمز راه رنگی diaper bag 1046 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساک لوازم کودک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
دختران و پسران
گروه سنی
تا 5 سال
جنس
پلی استر
نحوه بسته شدن
زیپی
جیب
دارد
بند شانه
دارد
قابل شستشو در ماشین لباسشویی
دارد
قابلیت تنظیم بند شانه
دارد
سایر توضیحات
یک جیب بزرگ-2 جیب در قسمت جلویی - یک جیب بزرگ در قسمت پشت ساک - یک زیرانداز تعویض پوشک
- جیب های متعدد داخلی برای نظم بخشیدن به وسایل
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم