برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

استریل کننده چیکو مدل 31016 Chicco 31016 Sterisiler

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید استریل کننده چیکو مدل 31016 Chicco 31016 Sterisiler کد 8275 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

استریل کننده چیکو مدل 31016 Chicco 31016 Sterisiler محصولی با کیفیت و پرکاربرد است که قابلیت خاموش شدن خودکار به صورت اتوماتیک را دارد . استریل کننده چیکو دارای دو سبد در دو طبقه جهت استریل انواع شیشه شیرها ، پستانک و سایر ظروف کودک است با استفاده از دستگاه استریل کننده چیکو شما می توانید در مدت زمان 5 دقیقه ظروف کودک خود را استریل کنید و همچنین می توانید به صورت هر 5 ساعت ظروف خود را استریل کنید . دستگاه مدل 31016 دارای مخزن مخصوص آب با انجام 5 بار استریل با هر مخزن پرمی باشد و مجهز به 6 جایگاه برای شیشه شیر و 4 جایگاه برای سری شیشه شیر است . استفاده از دستگاه استریل کننده چیکو برای کودکان زیر 6 ماه که تنها از طریق شیشه شیر مکمل غذایی دریافت می کنند و بهداشت شیشه شیر آنها اهمیت ویژه ای دارد بسیار مهم و ضروری است . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره استریل کننده چیکو مدل 31016 Chicco 31016 Sterisiler دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو استریل کننده چیکو مدل 31016 Chicco 31016 Sterisiler را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید استریل کننده اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
استریل کننده
تعداد جایگاه
ده عدد
جنس
پلی پروپیلن
مدت زمان لازم برای استریلیزاسیون
5 دقیقه
سایر مشخصات
قابلیت خاموشی اتوماتیک- دارای دو سبد در دو طبقه -استریل کردن ظروف به‌صورت هر 5 ساعت- دارای مخزن مخصوص آب با انجام 5 بار استریل ظروف با هر مخزن پر- دارای 6 جایگاه شیشه شیر و 4 جایگاه سری شیشه شیر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم