برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

استریل کننده چیکو مدل 67289 Chicco 67289 Sterisiler

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید استریل کننده چیکو مدل 67289 Chicco 67289 Sterisiler کد 8274 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

استریل کننده چیکو مدل 67289 Chicco 67289 Sterisiler از محصولات پرکاربردی است که تا 6 ماهگی کودک بسیار مورد استفاده قرار می گیرد . کودکان تا 6 ماهگی تنها به وسیله ی شیشه شیر مکمل غذایی دریافت می کنند و تنها نگرانی مادران این است که شیشه شیر فرزندشان به خوبی شسته و استرلیزه شود تا موجب بیماری کودک نشود . دستگاه استریل کننده چیکو در مدت زمان 5 دقیقه شیشه شیر ، پستانک و سایر ظروف نوزاد را برای 24 ساعت استرلیزه می کند . دستگاه مدل 67289 تنها به 90 میلی لیتر آب نیاز دارد . استریل کننده چیکو تنها با استفاده از آب و بدون هیچ ماده شیمیایی ظروف کودک را استریل می کند . تجمع شیر در سرشیشه و یا دست زدن افراد مختلف به شیشه شیر کودک ممکن است موجب تجمع باکتری و بیمار شدن کودک شود و شما به راحتی با استریل کردن وسایل می توانید از شر آنها راحت شوید . استریل کننده چیکو دارای 7 جایگاه مختلف جهت استریل انواع شیشه شیر و پستانک و سایر ظروف است .         

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره استریل کننده چیکو مدل 67289 Chicco 67289 Sterisiler دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو استریل کننده چیکو مدل 67289 Chicco 67289 Sterisiler را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید استریل کننده اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
استریل کننده
تعداد جایگاه
هفت عدد
مدت زمان لازم برای استریلیزاسیون
5 دقیقه
سایر مشخصات
قابلیت خاموش شدن به‌صورت اتوماتیک- دارای دو سبد در دو طبقه جهت استریل انوا ع شیشه شیرها، پستانک و سایر ظروف- قابلیت حفظ استریل ظروف تا 24 ساعت- تنها نیز به 90 میلی‌لیتر آب (ترجیحا آب مقطر)
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم