برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

خشک کن کارترز اقیانوس Carters Ocean Drying Towel

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید خشک کن کارترز اقیانوس Carters Ocean Drying Towel کد 8258 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

خشک کن کارترز مدل اقیانوس Carters Ocean Drying Towel محصولی لطیف و با کیفیت است که شما پس از هربار شستن و یا تعویض کودک خود به آن نیاز دارید . نرمی و لطافت خشک کن کارترز به شما این اطمینان را می دهد که پوست کودک شما آسیب نمی بیند همچنین الیاف پنبه ای خشک کن کارترز سبب آب گیری بالای آنها شده است . خشک کن های کارترز در بسته بندی های 4 عددی به بازار عرضه شده است که برای مادران لازم و ضروری است . خشک کن مدل اقیانوس کارترز در 4 طرح  راه‌راه، توپ توپی و حیوانات دریا به بازار عرضه شده است . خشک کن های کارترز در طرح ها و رنگ های گوناگون طراحی شده اند که این طیف گسترده حق انتخاب گسترده ای را در اختیار شما می گذارد .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره خشک کن کارترز مدل اقیانوس Carters Ocean Drying Towel دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو خشک کن کارترز مدل اقیانوس Carters Ocean Drying Towel را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید خشک کن اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
تعداد در بسته
چهار عدد
جنس
پنبه
وزن بسته‌بندی
372 گرم
ابعاد بسته بندی
26 × 32 سانتی‌متر
ابعاد ملحفه
30 × 40 سانتی‌متر
وزن ملحفه
85 گرم
نحوه شستشو
دستی - ماشین لباسشویی
سایر توضیحات
مناسب برای قنداق کردن، آروغ زدن و یا بغل کردن- چهار ملحفه با طرح‌های راه‌راه، توپ توپی و حیوانات دریا - دارای یک عدد چوب‌لباسی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم