برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ست نوزادی تامی تیپی Tommy Tippee TT42244777 Baby Set

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست نوزادی تامی تیپی Tommy Tippee TT42244777 Baby Set کد 6564 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کمپانی تامی تیپی مجموعه ست نوزادی تامی تیپی Tommy Tippee TT42244777 Baby Set را به صورت ست تولید کرده است که شامل سه شیشه ، یک پستانک ، یک بند پستانک و دو سرشیشه اضافه است . طراحی بدنه ی این شیشه ها به طوری است که به راحتی می توان آنها را در دست گرفت . و سرشیشه ها از جنس سیلیکون و به صورت کاملا گرد بوده که تفاوتی بین آن و سینه ی مادر نباشد . این مجموعه علاوه بر مقرون به صرفه بودن به شما این امکان را می دهد که در ماههای مختلف با توجه با تغذیه ی کودک از آنها استفاده نمایید . همچنین اگر نوزادان شما دو قلو باشند این مجموعه بسیار برای شما مناسب است . بسیاری از افراد این طرز فکر را دارند که چون کودکشان از شیر خشک تغذیه نمی کند نیازی به شیشه شیر ندارد در صورتی که برای مواقعی که مادر در منزل نیست شیشه شیر بسیار ضروری است . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست نوزادی تامی تیپی Tommy Tippee TT42244777 Baby Set دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ست نوزادی تامی تیپی Tommy Tippee TT42244777 Baby Set را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ست نوزادی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس
پلاستیک
نوع محصول
شیشه شیر
گنجایش
150 و 260 میلی لیتر
نوع سری
معمولی (گرد)
درجه بندی
دارد
درپوش
دارد
عملکرد ضدنفخ
دارد
دسته
ندارد
قابلیت شستشو
به صورت دستی
سایر توضیحات
پستانک مخصوص کودکان 0 تا 6 ماهه- بند پستانک مناسب برای پستانک های دارای حلقه- دو عدد سر شیشه جریان متوسط برای نوزادان سه ماهه به بالا- فاقد BPA
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم