برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ست حوله 5 تکه مادرکر طرح دخترانه Mothercare 1145.3 girl Baby Towel Piece

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست حوله 5 تکه مادرکر طرح دخترانه Mothercare 1145.3 girl Baby Towel Piece کد 13639 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست حوله 5 تکه مادرکر طرح دخترانه  Mothercare 1145.3 girl Baby Towel Piece  یک محصول با کیفیت از برند مادرکر که  مورد نیاز کودک شماست . ست حوله 5 تکه مادرکر قابلیت شستشو با دست و ماشین لباسشویی را دارد. ست حوله مادرکر از جنس پنبه‌ای فوق‌العاده نرمی است و به‌خوبی آب را به خود جذب می‌کند  یکی دیگر از ویژگی های ست حوله مادرکر این است که هیچ گونه مواد مضر BPA در ساخت آن به کار نرفته و به همین جهت برای کودک شما هیچ ضرری ندارد.ست حوله مادرکر شامل حوله دست و صورت , حوله حمام , تن پوش , لیف , پیشبند میباشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست حوله 5 تکه مادرکر دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو ست حوله 5 تکه مادرکر طرح دخترانه  Mothercare 1145.3 girl Baby Towel Piece را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ست 5 تکه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
ست حوله 5 تکه
وزن
300 گرم
مشتمل بر
حوله دست و صورت , حوله حمام , تن پوش , لیف , پیشبند
کلاه
دارد
نحوه شستشو
توسط دست
سایر توضیحات
BPA Free، دارای یک عدد کیسه‌ی عایق به همراه گیره‌ی آویز
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم