برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ست ظرف غذای کودک مادر کر Mothercare M3078

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست ظرف غذای کودک مادر کر Mothercare M3078 کد 13629 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست ظرف غذای کودک مادرکر Mothercare M3078  شامل 4 ظرف درب دار کوچک ، 2 ظرف درب دار بزرگ ، 2 قاشق سر نرم کوچک ، 2 قاشق سر نرم بزرگ و یک عدد لیوان ضد چکه می باشد و طوری طراحی شده است که قابلیت نگهداری در فریزر را دارد.طراحی شده است که و شما می توانید آنها را در داخل یخچال یا فریزر نگهداری کنید .ظرف غذای کودک مادرکر فاقد BPA بوده و به همین دلیل به سلامت کودک شما آسیب نمی رساند. یکی دیگر از ویژگی های ظرف غذای کودک مادرکر این است که قابلیت قرارگیری در مایکرویو و ماشین ظرفشویی را نیز دارد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست ظرف غذای کودک مادرکر دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ست ظرف غذای کودک مادر کر Mothercare M3078 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ست ظرف غذا اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
سرویس غذاخوری
سایر توضیحات
4 ظرف درب دار کوچک ، 2 ظرف درب دار بزرگ ، 2 قاشق سر نرم کوچک ، 2 قاشق سر نرم بزرگ و یک عدد لیوان ضد چکه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم