برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساک لوازم کودک کارترز مدل 914 Carters 914 Diaper Bag

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساک لوازم کودک کارترز مدل 914 Carters 914 Diaper Bag کد 12377 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساک لوازم کودک کارترز مدل 914 Carters 914 Diaper Bag از جنس پلی استر تهیه شده است و تا نیمه به رنگ قهوه ای تیره است و قسمت بالایی آن نیز با پارچه ای با طرح گلبرگ به رنگ آبی پوشانئه شده است. ساک 914 لوازم کودک کارترز دارای دو ساک با بست زیپی و دو بند دستی کوتاه به ابعاد 42 × 30 × 16 سانتیمتر و  36 × 24 × 10 سانتیمتر می باشد. وجود این دو ساک می تواند در بسیاری از موارد کاربردهای خوبی در جهت افزایش راحتی والدین در بر داشته باشد. همچنین برای والدین دوقلوها نیز داشتن این ساک لوازم کارترز می تواند کمک فراوانی در تفکیک و حمل لوازم کودکان انجام دهد. وجود جیب های مجزا و متعدد در داخل هر دو ساک و همچنین جیب های بیرونی و کناری آنها می تواند برای قرار دادن لوازم ضروری کودکان استفاده گردد.  همچنین به همراه این ساک یک تشک تعویض به ابعاد 53 × 28 سانتیمتر ، یک کیف کوچک نایلونی به ابعاد 22 × 17 سانتیمتر و یک کاور عایق شیشه شیر به ابعاد 20 × 7 × 7 سانتیمتر نیز ارائه می شود. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساک لوازم کودک کارترز مدل 914 آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

سایت ارشاکو ساک لوازم کودک کارترز مدل 914 Carters 914 Diaper Bag را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساک لوازم کودک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
42 × 30 × 16 سانتیمتر
مناسب برای
دختران و پسران
جنس
پلی استر
نحوه بسته شدن
زیپی
جیب
دارد
بند شانه
ندارد
سایر توضیحات
به همراه یک ساک 36 × 24 × 10سانتیمتری - یک زیرانداز تعویض پوشک کودک - یک کیف کوچک نایلونی- یک کاور عایق شیشه شیر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم